وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوو: برای قهرمانی در جام جهانی باید رونالدو و مسی را شکست دهیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی تیم ملی آلمان می گوید که برای مقابله با رونالدو و مسی، استفاده از بازیکنان بی تجربه کارساز نیست. 

 

تیم ملی آلمان، قهرمان جام جهانی 2014 در تابستان در جام کنفدراسیون ها شرکت خواهد کرد و با تیم های شیلی، استرالیا و کامرون هم گروه خواهد بود. این فرضیه وجود دارد که در جام کنفدراسیون ها آلمان از بازیکنان باتجربه خود به جای جوانان استفاده کند. یواخیم لوو، سرمربی مانشافت در مصاحبه با کیکر در این خصوص صحبت کرد:

“استفاده از جوانان بوندس لیگا در تیم ملی؟ برخلاف آن طور که همیشه فکر می کنیم، بازیکنان جوان زیادی وجود ندارند که بتوانند در ترکیب اصلی تیم قرار گیرند. ما برای قهرمانی در جام جهانی باید امثال رونالدو و مسی را شکست دهیم و اگر بازیکنی در بوندس لیگا نمایش خوبی دارد، به این معنا نیست که در مراحل حذفی جام جهانی نیز می توانند خوب ظاهر شود. تیم نیاز دارد تا قهرمان جام جهانی شود و ما در خصوص سطح جهانی صحبت می کنیم.
 

 سرمربی آلمان در خصوص ماریو گوتسه نیز صحبت کرد:

“ماریو می تواند تفاوت ها را رقم بزند. او یک مهاجم کلاسیک نیست اما می تواند تا بازیکنی گره گشا باشد و قفل بازی را باز کند. او در برابر تیم های ملی برتر همانند برزیل و آرژانتین گلزنی کرده است. گوتسه در بالاترین سطح بازی کرده است و این کار را همه نمی توانند انجام دهند. به همین دلیل من به او فکر می کنم. حتی اگر او در ترکیب اصلی تیمش نباشد، من می دانم که او چه کارهایی می تواند برای آلمان انجام دهد.
 

وی افزود:

“من ماریو را در رده سنی اش بازیکن فوق العاده ای می دانم. او بسیار کنجکاو است و گاهی اوقات، این کنجکاوی او بیش از حد می شود. امیدوارم که  کارها برای گوتسه آسان شوند و به فرم خوب خود، یعنی همان بازیکن چند سال پیش دورتموند برسد.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد