وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اعداد و ارقام هفته بیست ویکم بوندسلیگا؛ ازگل تاریخی بلعربی تانجات بایرن دردقیقه۹۶

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هفته بیست و یکم بوندس لیگا با رکوردشکنی های زیادی همراه بود. این هفته از رقابت ها روز جمعه با برد بایر لورکوزن در زمین آگزبورگ آغاز شد و یکشنبه با تساوی کلن و شالکه خاتمه یافت. 

 

در هفته بیست و یکم بوندس لیگا پنجاه هزارمین گل تاریخ این لیگ به ثمر رسید. لواندوفسکی موفق شد در آخرین ثانیه بازی بایرن مونیخ را از شکست نجات دهد. در پایان هفته اما اختلاف در صدر جدول از ۷ امتیاز به ۵ امتیاز کاهش یافت.

۲


اینگول اشتات در این هفته بهترین پیروزی خارج از خانه اش را کسب کرد و در زمین فرانکفورت برد (۲-۰) را جشن گرفت.

۲


وردربرمن در این فصل موفق نشده بود هیچ بردی را با بیش از اختلاف دو گل کسب کند اما در هفته بیست یکم در زمین ماینتس ۲-۰ برنده شد.

۲


آلساندرو شوپف در دقیقه ۲ بازی مقابل کلن، سریع ترین گل این فصل شالکه را به ثمر رساند. این گل سومین گل سریع فصل جاری بوندس لیگا محسوب می شود.

۳


تحت هدایت مایک والپوریگز، اینگولشتات از ۶ بازی خارج از خانه ۳ برد کسب کرده است.

۳


امیل فورسبرگ موفق به زدن ششمین گلش در این فصل شد. نیمی از گل های فورسبرگ خارج از محوطه جریمه زده شده اند. هیچ بازیکن دیگری چنین آماری ثبت نکرده است.

۵


لوکاس پیژچک موفق شد پنجمین گل فصل خود را به ثمر برساند. او اکنون در بین مدافعین بوندس لیگا بهترین عملکرد را در گلزنی داشته و همچنین این بهترین رکورد این مدافع لهستانی برای گلزنی در یک فصل محسوب می شود.

۶


برای ششمین بار در این فصل بایرن مونیخ در دقیقه ۹۰ و بعد از آن بازیکنان بایرن مونیخ موفق به گلزنی شدند.

۶


فرایبورگ برای ششمین بازی متوالی در زمین هامبورگ شکست نخورد. تیم کریستین اشترایش مقابل هیچ تیم دیگری در بوندس لیگا چنین آماری ندارد.

۱۳


توماس دلنی موفق شد اولین گل خود برای وردربرمن را به ثمر برساند. این هافبک دانمارکی تبدیل به سیزدهمین گلزن برمن در این فصل شد. هیچ تیم دیگری در بوندس لیگا این تعداد گلزن متفاوت در ترکیبش نداشته است.

۱۴


لایپزیگ مقابل گلادباخ چهاردهمین برد فصلش را جشن گرفت. هیچ تیم صعود کرده ای به بوندس لیگا در این مقطع از لیگ این تعداد برد کسب نکرده است.

۱۹


عثمان دمبله در این فصل روی ۱۹ گل دورتموند اثر گذار بوده است (تمامی رقابت ها). هافبک فرانسوی در ۳۱ بازی موفق به زدن ۶ گل و ارسال ۱۳ پاس گل شده است.

۲۵


برای اولین بار در ۲۵ سال اخیر، کلن در ۱۰ بازی ابتدایی خانگی بدون شکست باقی ماند.

۳۱


دورتموند برای سی و یکمین بازی پیاپی در بازی های خانگی شکست ناپذیر باقی ماند. زنبورها اکنون تنها ۷ بازی با رکورد بوندس لیگا فاصله دارند.

۳۷


هوفنهایم در این هفته با کسب نهمین برد فصلش ۳۷ امتیازی شد. هوفنهایم هرگز در دوران حضورش در بوندس لیگا در این مقطع از فصل ۹ برد کسب نکرده است، آن ها همچنین در حال حاضر بیشتر از کل فصل گذشته امتیاز جمع کرده اند.

۹۶


گلی که روبرت لواندوفسکی وارد دروازه هرتا برلین کرد، دیرهنگام ترین گل از زمان ثبت آمارهای بوندس لیگا (۲۰۰۴/۰۵) است. این گل در دقیقه ۹۶ بازی به ثمر رسید.

۵۰۰


ویچنزو گریفو هافبک فرایبورگ در بازی مقابل هامبورگ پانصدمین گل این فصل را به ثمر رساند.

۶۵۷


وداد ایبیشویچ مهاجم هرتا برلین پس از ۷ بازی و سپری شدن ۶۵۷ دقیقه دوباره موفق به گلزنی شد. کاپیتان هرتا برلین از نوامبر ۲۰۱۶ موفق به گلزنی نشده بود.

۹۰۰


گل اول چیچاریتو مقابل آگزبورگ نهصدمین گل بایر لورکوزن در بازی های خارج از خانه بود.

۱۳,۵۴


آلساندرو شوپف مدافع-هافبک اتریشی شالکه در بازی مقابل کلن ۱۳ کیلومتر و ۵۴۰ متر دوندگی داشت و دونده ترین بازیکن هفته بوندس لیگا بود.

۵۰۰۰۰


کریم بلعربی در بازی مقابل آگزبورگ پنجاه هزارمین گل تاریخ بوندس لیگا را به ثمر رساند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد