وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

احضار آنچلوتی به اتحادیه فوتبال آلمان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی بایرن مونیخ در دیدار تیمش برابر هرتابرلین حرکت زشت و دور از انتظاری انجام داد که از شخص آرامی مثل او بعید بود. 

 
کارلو آنچلوتی یکی از بهترین و سرشناس‌ترین مربیان فوتبال اروپا به شمار می‌آید. این مربی ایتالیایی شخصیت آرام و متینی دارد و به ندرت پیش می‌آید عصبانی و یا با شخصی درگیر شود.

آنچلوتی در تیم‌های بزرگی نیز مربیگری کرده است. او سابقه حضور در هر پنج لیگ معتبر اروپایی را در کارنامه دارد و در همه این تیم‌ها، شخصیت آرام خود را حفظ کرده است اما به نظر می‌رسد در بایرن مونیخ شرایط برای او سخت شده است. 

سرمربی بایرن مونیخ  در دیدار برابر هرتابرلین نتوانست بر اعصاب خود مسلط باشد. وقتی او به همراه بازیکنان بایرن به رختکن می‌رفت، یک هوادار هرتابرلین آب دهان خود را به طرف سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ پرتاپ کرد که این باعث خشم آنچلوتی شد و او با دست اشاره‌ای زشت به این تماشاگر کرد که بازتاب زیادی در رسانه‌های آلمانی داشت.

خود آنچلوتی بعد از بازی در گفت‌وگویی که با بیلد داشت اعتراف کرد از حرکت هوادار هرتابرلین بسیار خشمگین شده و نتوانسته خودش را کنترل کند. او به سبب همین رفتار دور از انتظارش امروز به اتحادیه فوتبال آلمان احضار شد و احتمالا جریمه نیز خواهد شد.

جدال حساس بایرن مونیخ برابر هرتابرلین در هفته بیست و یکم بوندسلیگا برنده نداشت و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. با این حال بایرن با ۵۰ امتیاز به یکه‌تازی خود در جدول رده‌بندی ادامه‌ داد.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد