وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از تساوی برابر هرتابرلین

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ امروز در هفته بیست و یکم بوندسلیگا با تساوی یک بر یک برابر تیم فوتبال هرتابرلین متوقف شد. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید. 

 

 

کارلو آنچلوتی:

پیش از بازی می دانستیم که رقابت سختی در برلین خواهیم داشت. هرتا در نیمه اول بازی فوق العاده ای انجام داد و کار را برای ما سخت کرد. آن ها موقعیت های خوبی در نیمه اول داشتند. نیمه دوم اوضاع متفاوت شد، ما نمایش خوبی داشتیم و بازی را در دست گرفتیم. در این نیمه ما فشار زیادی به هرتا آوردیم و شایسته کسب این نتیجه بودیم. در نهایت فکر می کنیم نتیجه بازی عادلانه بود. لواندوفسکی بازیکن خوب و با کیفیتی است و ما از داشتن او خرسندیم.

 

فیلیپ لام:

ما برای برد پای به زمین گذاشتیم، این را در عملکرد تیم می توانستید ببینید. در این بازی ما عملکرد ضعیفی نداشتیم. فکر می کنم در این بازی در دادن پاس های آخر مشکل داشتیم، اما این کاملا مشخص بود که تیم تا آخرین ثانیه در زمین برای کسب نتیجه تلاش کرد.

 

مانوئل نویر:

حرکت دروازه بان تیم هرتابرلین ناجوانمردانه و نامناسب بود.  ما همیشه به دنبال این هستیم که فوتبال خود را ارائه کنیم و هیچ گاه متوقف نمی شویم. اعتماد به نفس تیم بالا است و تمام بازیکنان به دنبال ارائه یک بازی خوب هستند.

 

متس هوملس:

ما هر کاری لازم بود برای به دست آوردن این امتیاز انجام دادیم و کاملا شایسته آن هستیم. هرتا قصد داشت با تلف کردن وقت و تمارض، بازی را از جریان بیاندازد و نتیجه را حفظ کند. ما هر چه در توان داشتیم گذاشتیم و تاآخر به تلاش کردن ادامه دادیم.

 

توماس مولر:

متاسفانه بازی آنطور که ما انتظار داشتیم پیش نرفت. از ابتدا به دنبال کسب پیروزی و پس از عقب افتادن به دنبال جبران نتیجه بودیم. ما همچنان همان ذهنیت قبلی را در بازی های خود داریم. در نهایت نتیجه رضایت بخش بود، اما ما پیروزی می خواستیم.

 

پل داردای (سرمربی هرتابرلین):

سازماندهی برای این رویارویی مهیج که بیش از 90 دقیقه طول کشید، سخت بود. واقعا باعث ناراحتی است که ما تا آخرین لحظه تیم برتر بودیم اما در نهایت به یک امتیاز رسیدیم. البته با این یک امتیاز هم می‌توانیم به زندگی ادامه دهیم. اگر برنده می‌شدیم، این نتیجه می‌توانست به حق باشد. با این حال به جوانانم افتخار می‌کنم. همینطور از هواداران پرشور تیم تشکر و قدردانی می‌کنم که همراه تیم بودند. ما فقط تا شگفتی بزرگ یک دقیقه کم آوردیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
منصور یکشنبه 1 اسفند 1395 ساعت 09:00

همه برای گلزنی حتی دروازه بان = این یعنی کار تیمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد