وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه:رابطه لام وباشگاه همانندگذشته است؛لوا شایستگی دریافت چنین دستمزدی رادارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارل هاینتس رومنیگه می گوید روبرت لواندوفسکی با توجه به سطح بازی و عملکردش شایسته دریافت حقوقی است که باشگاه به این بازیکن پرداخت می کند. 

 

رومنیگه در مصاحبه اختصاصی با تی زد، می گوید که در آخرین سال حضور گواردیولا در بایرن مونیخ علیرغم آنکه تیم پپ خوب بازی می کرد اما یکی از رسانه های آلمان همیشه از این سرمربی اسپانیایی انتقاد می کرد. اکنون رومنیگه می گوید که دلیل این امر را اشتباه رسانه ها در مقایسه کردن مربیان با یکدیگر می داند. به نظر نائب رئیس باشگاه بایرن مونیخ مربیان اخیر این باشگاه فلسفه های متفاوتی داشته اند و مقایسه کردن عملکرد و روش های بازی، باعث نتیجه گیری های اشتباه می شود.

رومنیگه درباره روبرت لواندوفسکی که همانند فصل گذشته عملکردی درخشان داشته است گفت:


روبرت یکی بازیکن استثنائی است و در پست بازی اش یکی از بهترین های جهان محسوب می شود. او هیچ وقت مصدوم نمی شود و هر فصل گل های زیادی به ثمر می رساند. بر این اساس او شایسته حقوق و دستمزدی است که دریافت می کند. لواندوفسکی به طور قطع یکی از ۳ مهاجم برتر جهان است. او هر فصل با ما در حال پیشرفت است. برای ما بسیار مهم است که در جلو بازیکنی داشته باشیم که در لحظات تعیین کننده اختلاف ها را رقم بزند و گل های تعیین کننده به ثمر برساند. 

 

آیا بازی با آرسنال قدرت بوندس لیگا را نشان داد؟


نه. چون ما به لیگ برتر حسادت نمی کنیم. مربی ها اینجا خوب کار کرده اند و بوندس لیگا پرشور شده است. ما اینجا در مونیخ با تیم های لیگ برتر متفاوت هستیم. مهم این است که ما اینجا یک فلسفه موفق و متناسب با بایرن مونیخ را نشان داده ایم.

آنچلوتی:


کارلو شخصیتی شگفت انگیز دارد و مربی باکلاسی است. ما در حال حاضر هفت امتیاز اختلاف با تیم دوم جدول داریم و در لیگ قهرمانان هم نمایشی خیره کننده داشته ایم. همچنین در جام حذفی هم به مراحل بالا رسیده ایم.

فیلیپ لام:


من برای لام آرزوی بهترین ها را دارم و امیدوارم فصلی موفق در پیش داشته باشد چون آخرین فصل فوتبال او محسوب می شود. این چیزی است کاپیتان ما سزاوار آن است. رابطه ما با لام همانند گذشته است و دست نخورده باقی مانده. او به خاطر دستآوردهایش سزاوار احترام زیادی است. ما مدافعی در سطح جهانی را از دست خواهیم داد برای اثبات آن یک بار دیگر بازی با آرسنال را نگاه کنید.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد