وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: مولر دوباره متولد خواهد شد؛ فقط بازیکنان باکیفیت جذب خواهیم کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارل هاینس رومنیگه می گوید که یاشوا کیمیش گزینه اول باشگاه برای جانشینی فیلیپ لام خواهد بود. 

 

فیلیپ لام کاپیتان ۳۳ بایرن مونیخ در پایان فصل بازنشسته خواهد شد و مسئولان باشگاه از هم اکنون به دنبال پیدا کردن جانشین برای او هستند. از یاشوا کیمیش هافبک جوان و آینده دار بایرن مونیخ که در تیم ملی بیشتر در پست دفاع راست بازی می کند به عنوان یکی از گزینه های جانشینی لام نام برده می شود. رومنیگه در مصاحبه با تی زد در این باره گفت:


برای ما به عنوان یک باشگاه داشتن یک دفاع راست خوب از اولویت هاست. کیمیش در رقابت های قهرمانی اروپا این مسئله را ثابت کرد. من با یواخیم لوو و هورست روبش در این باره صحبت کردم و آن ها من را قانع کردند که او می تواند به عنوان یک دفاع راست هم بازی کند. یاشوا پتانسیل بالایی دارد، اما هنوز بازیکنی جوان است. او من را شدیداً یاد جوانی های لام می اندازد.

آیا بایرن مونیخ با جذب رودی و زوله دوباره اندکی آلمانی می شود؟ جذب نبری و برانت:


با این بازیکنان بله، اما این اولویت انحصاری ما نیست. ما بازیکنان جدید را بر اساس نیاز و پست هایی که می خواهیم کیفیت آن ها را بالا ببریم زیر نظر می گیرم. در این پروسه کیفیت مهم ترین ملاک است. برانت بازیکن لورکوزن است و نبری هم در وردربرمن بازی می کند، نمی خواهم درباره هیچ کسی حرف بزنم.

اولی هوینس:


اولی یک رئیس و یک مدیر عامل فعال است. ما به صورت منظم با هم نشست برگزار می کنیم و تبادل نظر می کنیم. هرکس سبک خاص خود در رهبری را دارد، چیزی که معمولا تغییر نمی کند، خصوصا زمانی که فرد همیشه موفق بوده است. ما در بایرن مونیخ وظیفه داریم که هماهنگ کار کنیم، وفادارانه، با کیفیت و در جهت منافع باشگاه.

توماس مولر:


اگر شما از من نام یک باواریایی اصیل را بپرسید می گویم توماس مولر. او در نزدیکی مونیخ به دنیا آمده است و در باشگاه رشد کرده و تبدیل به یک ستاره شده است. من چند روز قبل درباره انتقادهای زیادی مطرح شده با مولر صحبت کردم و گفتم که که در یک حرفه موفق برخی اوقات از این اتفاقات رخ می دهد. من در زمان بازی بهترین بازیکن اروپا شدم در حالی که در آن دوره ۱۰ بازی هم انجام نداده بودم. من بهترین بازیکن قاره شدم ولی به صورت منظم برای تیمم بازی نمی کردم. بنا به تجربه ای که دارم می دانم که مولر می تواند از این وضعیت دشوار بیرون بیاید. در چند بازی اخیر توماس قدم های خوب و درستی برداشته و در بازی مقابل آرسنال موفق به گلزنی شد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد