وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هامان: بایرن مونیخ نیاز به تغییر نسل دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دیتمار هامان هافبک سابق بایرن مونیخ و لیورپول می گوید که میانگین سنی بایرن مونیخ در حال بالا رفتن است و باید مسئولان تیم این مسئله را به زودی حل کنند. 

 

دیتمار هامان می گوید که چندین بازیکن بایرن مونیخ به پایان دوران فوتبال خود نزدیک می شودند. بایرن مونیخ اگر چه با اختلافی ۷ امتیازی نسبت به لایپزیگ در صدر جدول بوندس لیگا قرار دارد اما هامان می گوید عملکرد ضعیف بایرن مونیخ در برخی از بازی های ناشی از بالا رفتن سن بازیکنان کلیدی است. هامان در مصاحبه با تی زد گفت:


ترکیب بایرن مونیخ در حال پیر شدن است اما در عین نباید فراموش کرد که هسته اصلی تیم نزدیک به ۱۰ سال در بالاترین سطح بازی کرده است. به دلایل منطقی آن ها بیشتر از این نمی توانند در این سطح بازی کنند و آن بازدهی همیشگی را داشته باشند. بازیکنان جوانی نظیر رناتو سانچز و کینگزلی کومان در این فصل در تحت تاثیر قرار دادن کادر فنی شکست خورده اند.

شاید بایرن مونیخ هنوز در بوندس لیگا دست نیافتنی باشد اما در اروپا و مقابل تیم های آماده به مشکل خواهد خورد. فکر می کنم خداحافظی فیلیپ لام در پایان فصل، آغازی بر پایان این دوره باشد. می توانم تصور کنم که ریبری و روبن هم در تابستان ۲۰۱۸ بازنشسته شوند. اما به سادگی می توان گفت که آنچه این نسل از بایرن مونیخ انجام داده هیجان انگیز است و نمی توان در قالب کلمات آن را بیان کرد.

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
پیمان کیانی سه‌شنبه 26 بهمن 1395 ساعت 20:23

نمیدونم چرا ولی تو این فصل سرعت انتقال نسل تیم خیلی کند شده
فصل پیش کاستا و کومان دقایق بیشتری روز بازی کردن و خیلی امیدوار کننده بودن ولی این فصل تیم دوباره به روبن و ریبری وابسته شده
ما باید به مرور بازیکنای جوون رو جایگزین بازیکنای پا به سن گذاشته ای مته آلونسو ، لام ، روبن و ریبری کنیم ، نه اینکه یه دفعه بخوایم اینا رو کلا کنار بذاریم و امثال کومان و کاستا ، کیمیش و سانچز رو جایگزین کنیم
هر چند دل کندن از روبن ریبری لام و آلونسو خیلی خیلی سخته.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد