وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لواندوفسکی: شرط‌‌ بندی‌های ۵۰ یورویی من و کلوپ، باعث پیشرفتم شد!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ می‌گوید شرط‌بندی ۵۰ یورویی با یورگن کلوپ باعث تبدیل او به مهاجمی درجه یک شد. 

 

روبرت لواندوفسکی تا زمانی که بازیکن بایرن شود، به مدت 4 سال در بورسیادورتموند حضور داشت و در این تیم شاگرد کلوپ، سرمربی کنونی تیم لیورپول بود.

وی در دوران حضورش در زیگنال‌ایدوناپارک، بیش از 100 گل در مسابقات مختلف برای مشکی و زردپوشان به ثمررساند.

لواندوفسکی در گفت‌وگو با دیلی‌میل اظهار داشت:کلوپ کسی بود که به من باور و اعتمادبنفس بخشید.در 3 یا 4 ماه نخست در تمرینات، یک مدل تمرین داشتیم که مهاجمین مقابلش می‌ایستادند. بعد هم بین من و شرطی بسته می‌شد. در چند جلسه نخست او همیشه برنده بود. اما بعد از آن دوره، دیگر زیاد برنده نشد.هر زمانی که می‌باخت،‌نمی‌خواست دیگر بازی کند. این وسط 50 یورو شرط در میان بود که مجبور بودم با گلزنی متعادل کنم.

او ادامه داد:در این اوضاع و احوال بود که متوجه شدم در زمین وقتی توپ را در اختیار ندارم، چطور باید عمل کنم. شما به لیورپول کنونی نگاه کنید و ببینید چطور همه بازیکنانش با پرسینگ کار می‌کنند. این مورد دقیقا همان چیزی بود که از او یادگرفت.او همچنین روی قدرت تمام کنندگی من تاثیرگذاشت. وقتی به دورتموند آمد، قدرت تمام کنندگی‌ام، خیلی خوب نبود.او به من گفت که باید در این زمینه پیشرفت کنم.نشان داد چه کارهای باید انجام دهم.

در فصل جاری لواندوفسکی 15 گل در بوندس‌لیگا زده و کمک کرده تا بایرن مونیخ در صدر جدول قرار گیرد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد