وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توصیه بالاک به اوزیل: اگر قهرمانی می خواهی به بایرن مونیخ برو

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بالاک هموطنش را به پیوستن به باواریایی ها تشویق کرده است. 

 

میشائیل بالاک هافبک محبوب سال های نه چندان دور تیم ملی آلمان به مسوت اوزیل ستاره آلمانی آرسنال توصیه کرده است که اگر در پی دستیابی به عناوین قهرمانی است، به بایرن مونیخ بپیوندد.

به گزارش بیلد، در حالی که قرارداد فعلی اوزیل با توپچی های لندن تا ژوئن 2018 معتبر است، مذاکرات برای تمدید قرارداد وی کماکان از سوی آرسنال ادامه دارد. این بازیساز 28 ساله به چندین و چند باشگاه بزرگ اروپایی پیوست شده است اما بالاک معتقد است که بهترین گزینه برای هافبک پیشین رئال مادرید، می تواند بازگشت به خانه باشد.

“مسوت بازیکنی شگفت انگیز است. وی می داند که بازیکنی انکار ناپذیر برای آرسنال به شمار می رود. باشگاه های زیادی خواستار جذب وی هستند اما اگر او فکر قهرمانی در جام های بزرگ را در سر دارد، بایرن مونیخ تیمی است که وی در آن بخت بیشتری برای رسیدن به این مهم خواهد داشت.
 

اگر اوزیل قصد جدایی داشته باشد، مسلما آرسنال این مهره ارزشمند را به قیمتی کم نخواهد فروخت؛ با این حال بالاک معتقد است که مسائل مالی برای تیمی همچون بایرن مونیخ اهمیتی ندارد.

“اگر به پیشرفت های اخیر در انگلستان و چین نگاهی بیاندازید، دور از انتظار نخواهد بود که بایرن مونیخ بخواهد خریدی 50 میلیون یورویی یا گران تر داشته باشد. اگر آن ها خواستار رقابت با بهترین ها هستند، باید دست به چنین کاری بزنند. اگر در پی جذب بازیکنی درجه یک هستید، باید روی او سرمایه گذاری کنید.
 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 20 بهمن 1395 ساعت 23:40

بالاک حرف حق رازده

محمد یحیی پنج‌شنبه 21 بهمن 1395 ساعت 10:41

اگه اوزیل بیاد بایرن خیلی خوبه بسیار شبیه تونی کروس

محسن.اشتایگر پنج‌شنبه 21 بهمن 1395 ساعت 13:45

بالاک رو درک میکنم مردی که فقط قهرمانی رو تو ویترین افتخاراتش نداره دوتا نایب فهرمانی چمپیونزلیگ یک نایب قهرمانی یورو ویک نایب قهرمانی وسومی جامهای جهانی ازصحبتش مشخصه که از ترک بایرن ورفتنش به چلسی پشیمونه بالاک دوست داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد