وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بارسلونا و رئال مادرید بازیکن آکادمی بایرن مونیخ را می خواهند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بارسلونا قصد دارد برای جذب بازیکن جوان آکادمی بایرن مونیخ وارد عمل شود. 

 

تیموتی تیلمان هافبک ۱۸ ساله آکادمی بایرن مونیخ مورد توجه مسئولان بارسلونا قرار گرفته است و باشگاه اسپانیایی مذاکراتی با مدیر برنامه های این بازیکن انجام داده است. مدیر برنامه های تیلمان در مصاحبه با بیلد ضمن تایید پیشنهاد بارسلونا گفت:
پیشنهادی واقعی از سوی بارسلونا به ما ارائه شده است، آن ها در چند وقت اخیر تیموتی را زیر نظر گرفته اند و می خواهند از فصل جدید او را به خدمت بگیرند. برنامه بارسلونا این است که او را فوراً در تمرینات تیم اصلی شرکت دهد اما او تا ۲-۳ سال با تیم دوم خواهد بود و پس از آن تبدیل به بخشی از تیم اصلی خواهد شد.

طبق صحبت های مدیر برنامه های این بازیکن امریکایی-آلمانی اولی هوینس مذاکرات با بارسلونا را وتو کرده است. کریستین روزنر در ادامه گفت:
بایرن مونیخ شانس بزرگی برای تیموتی قائل شده است و به او قول داده اند که به زودی به تیم اصلی اضافه خواهد شد. تیموتی می خواهد هر چه زودتر قرارداد حرفه ای ببندد و با تیم اصلی باشگاه تمرین کند.

تیلمان در این فصل ۱۴ بازی برای تیم جوانان بایرن مونیخ انجام داده و موفق به زدن ۳ گل و ارسال دو پاس گل شده است. گفته می شود رئال مادرید هم به جذب این بازیکن علاقه مند است.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 22:52

هوینس مستقیما پیشنهاد بارسا را رد کرده وگفته که نمیذاره ازبایرن بره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد