وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه مفصل مولر با Espn: فقط کسب برد ما را راضی نمی کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، توماس مولر ستاره ۲۷ ساله بایرن مونیخ در این فصل نتوانسته انتظارات هواداران بایرن مونیخ را برآورده کند. 

 

ملی پوش باوارایی ها در این فصل تنها موفق به زدن ۴ گل زیر نظر آنچلوتی شده است. البته به نظر خیلی از کارشناس ها، این افت ناشی از تغییر پست مولر زیر نظر سرمربی جدید بایرن مونیخ است.

به نقل از سایت ESPN، بعد از اینکه تمرین تمام شده بود، مولر به کمک کینگزلی کومان و کیمیش تمرین شوت و هدزنی به سمت دروازه خالی را می کرد. اما توماس هنوز از توانایی ضربه آخر خود می نالید. هرمان گرلاند کمک مربی ۶۲ ساله بایرن مونیخ، یکی از اولین مربیان توماس در تیم دوم باشگاه بود و جزو کسانی بود که به پتانسیل و توانایی بالای این بازیکن ایمان داشت. در سال ۲۰۰۹ گرلاند، به اولی هوینس التماس می کرد تا پیشنهاد ۳ میلیون یورویی هوفنهایم برای خرید مولر را رد کند. آن زمان مولر ۱۹ سال سن داشت.

گرلاند به اولی هوینس می گفت:


اولی، این پسر گل های بسیاری را به ثمر خواهد رساند. توماس خودش را زودی نشان خواهد داد.

۸ سال از آن موضوع می گذرد و توماس توانست ۱۵۶ گل برای باشگاه به ثمر برساند. اما در حال حاضر، توماس در بحرانی به سر می برد که تمام فوتبال آلمان را نگران کرده است. ۴ گل در ۲۴ بازی برای این بازیکن آمار خوبی محسوب نمی شود و به نوعی وی در حال سپری کردن بدترین دوره خود در بایرن مونیخ است. چه بلایی دارد بر سر توماس دارد می آید؟

او به اتاق مصاحبه ESPN آمد و مثل همیشه ریلکس بود و با دوربین شوخی می کرد. وی حتی به دست خط مصاحبه کننده را نیز مورد تمسخر قرار داد و با خنده گفت:" این چیست؟ نمی توانم آن را بخوانم." اما توماس تایید کرد که یک نگرانی خاصی نسبت به عملکرد خود در تیم دارد. با وجود اینکه بایرن مونیخ در تمام رقابت های ممکن حضور دارد و ۸ بازی متوالی را با برد پشت سر گذاشته است. مولر با قاطعیت گفت:


و این بایرن مونیخ تقدیم به شما. ما فقط با بردن راضی نمی شویم اگر احساس کنیم که بازی خودمان را انجام نداده ایم. ما ۳ بازی آخر خارج خانه خود را خفیف و با اختلاف اندک برده ایم. بازی های سختی بودند. شما می توانید در مورد علت آن تحقیق کنید. شاید مربوط به زمین مسابقه بود. در حال حاضر، آب و هوای خوبی نیست، اما این فقط بخشی از مشکل ماست. ما با شکل و استایل همیشگی خود بازی نمی کنیم. ما ذهنیت و بازیکنان خوبی داریم. اما می خواهیم که بیشتر بازی را کنترل کنیم.

برخی از هم تیمی های وی در مورد مشکلات تیمی توضیح دادند و گفتند در صورت نگرفتن نتیجه مطلوب، کارلتو از یکی دیگر استفاده خواهد کرد. مولر در پاسخ گفت:


احساس نمی کنم که مشکل این باشد. هر کسی باید با خودش بگوید که مشکل از کجاست. من فکر می کنم که بیشتر مشکل تیمی است تا مشکل انفرادی. ما بازیکنان باید بیشتر باهم متحد شویم تا در زمین بازی محکم باشیم. فاصله ما در زمین بسیار زیاد است. با توپ های دوم و برگشتی مشکل داریم. در بازی با برمن و فرایبورگ ما مجبور شدیم تا بیشتر دفاع کنیم و نتوانستیم موقعیت های زیادی خلق کنیم.

توماس نگاه بخصوصی به ۲ برد خارج خانه خفیف تیمش مقابل فرایبورگ و وردربرمن داشت و  این نتایج با انتظارات او تفاوت های زیادی داشت. وی همچنین در مورد عملکرد ضعیف گلزنی از زمان یورو ۲۰۱۶ نیز گفت:


آمار گل زنی من با سایر فصل ها یکی نیست. وقتی تیم هجومی بازی نمی کند، برای من مشکل است. من یک بازیکن انفرادی نیستم. نمی توانم در وسط زمین توپ را بگیرم و ۶ نفر را دریبل کنم. وقتی مالکیت توپ و پاسکاری های ما خوب نیست، بازی من هم به چالش کشیده خواهد شد. من می توانم از هر جای زمین گل زنی کنم اما من باید در ترکیب حضور یابم. بدون توپ بازی کنم و به عمق دفاع بزنم. وقتی روند کاری و تیمی ما بهتر شد، این مسئله نیز برای من هم آسان می شود و می توانم بازی خودم را به نمایش بگذارم.

مولر از بازگشت به آلیانز آره نا پس از دو بازی در زمین های ناهموار و نامطلوب خوشحال است و امیدوار است که روند تیم بهبود یابد. وی همچنین گفت:


اگر بخواهیم به آمار دوندگیم در زمین نگاه کنیم تا الان باید ۳۵ گل به ثمر می رساندم. زیرا خیلی بیشتر از پارسال می دوم.

در تیم ملی آلمان همه اعتقاد دارند که مولر فورواردی است که در زمان مناسب در جای خوبی برای گل زنی قرار می گیرد و به اصطلاح خلاق و متفکر است. وی با تکان دادن سرش گفت:


احساس می کنم که زیاد درباره بازی ام فکر نمی کنم. من سعی می کنم که زیاد تلاش کنم، شاید یکم بیشتر از وقتی که احساس می کنم همه چی آسان است. آدم منفی گرایی نیستم. سعی می کنم که به شانس بعدی فکر کنم، به بازی بعدی و به فرصتی بعدی که عملکردی خوب از خود به جای بگذارم. من سعی می کنم که خوشحال باشم. تلاش می کنم از هم تیمی هایم حمایت کنم و در مورد بازی خودم فکر کنم، که چرا الان در موقعیت مناسبی نیستم. اما نمی توانم از تمام چیز هایی که به من کمک می کنند در زمین استفاده کنم. نمی توانم در مورد دیگر هم تیمی هایم فکر کنم. سعی می کنم که روی بازی خودم تمرکز کنم و چیز هایی که برای تیم مهم هستند. برای خودم هم خوب است که کمی بیشتر گل زنی کنم.

در روز هایی که مولر حال و اوضاع خوشی ندارد، بایرنی ها مجبور هستند که روی روبن و لواندوفسکی حساب ویژه ای باز کنند. این یک اقدام ریسکی است، آن هم مقابلی حریفی سخت در لیگ قهرمانا اروپا. مولر درباره بازی مقابل آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا گفت:


 ما باید بهتر شویم. این کافی نیست که ما هر چند وقت یک بار اوج می گیریم آن هم در مقابل حریفی که ما را به خوبی می شناسد. بایرن همیشه در مقابل آرسنال پیروز بوده است. آن ها در وضعیت خوبی هستند. بازیکنان و مربی بسیار خوبی در اختیار دارند. آن ها احساس راحتی هم چون ما در چند سال گذشته دارند. بازی سخت و دشواری خواهد بود.

مولر اعتقاد دارد که بازی ۳ سال پیش آن ها مقابل آرسنال در دور رفت بسیار سخت بود و آن ها در ۱۵ دقیقه ابتدایی بسیار تحت فشار بودند. جایی که اوزیل هم یک پنالتی را از دست داد اما در آخر ۲-۰ پیروز آن دیدار شدند.


ما نیز در خانه ۲-۰ به آن ها باخته ایم و در حال حذف بوده ایم. در مقابل تیم های بزرگ همیشه امکان حذف وجود دارد و شما فوتبال زیبایی تماشا خواهید کرد.

مولر در ۶ بازی مقابل آرسنال موفق شده است ۴ بار دروازه آرسنال را باز کند. پس یک دلیلی برای خوش بینی وجود دارد. مصاحبه کننده سوالی از توماس کرد و آن این بود که: به نظرت بایرن مونیخ امسال برخلاف بایرن مونیخ پپ راه دیگری را در حال طی کردن است؟ بایرن پپ قبل کریسمس وضعیت بهتری داشت و نیم فصل دوم راحتی در پیش رو داشت؟ مولر در پاسخ گفت:


نمی دانم. شاید ما در حال طی کردن راه دیگری هستیم. اما کارلتو استاد لیگ قهرمان اروپا است به همین دلیل هواداران بایرن امیدوار به فتح اروپا در این فصل هستند.

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد