وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

افنبرگ: با وجود کاستا آنچلوتی نباید نگران چیزی باشد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اشتفان افنبرگ می گوید مصدومیت و غیبت فرانک ریبری روی عملکرد بایرن مونیخ اثر گذار نخواهد بود. 

 

فرانک ریبری وینگر فرانسوی بایرن مونیخ در تمرینات این هفته از ناحیه همسترینگ آسیب دید و حداقل باید دو هفته از میادین به دور باشد. اشتفان افنبرگ هافبک مقتدر سال های گذشته بایرن مونیخ می گوید بایرن مونیخ گزینه های کافی برای پر کردن جای ریبری دارد.

افنبرگ در مصاحبه با اسکای گفت:


در مورد ریبری، با وجود داگلاس کاستا نباید در مورد چیزی نگران باشید. کاستا با عملکردش در چند وقت اخیر همه را تحت تاثیر قرار داده است و از توانایی ها و انتظاراتی که از او می رود آگاه است. ریبری دوباره به آمادگی ۱۰۰% رسیده است. امیدوارم او برای مدت زمان زیادی سالم بماند.

مقطع تعیین کننده برای فصل در فاصله آوریل تا می است. مصدومیت ریبری کوتاه مدت است ولی در هر صورت دردناک خواهد بود. کادر فنی همچنین باید به کینگزلی کومان هم به عنوان یک گزینه برای جایگزینی ریبری نگاه کنند. او هم نشان داده که چه کیفیتی دارد پس حق او این است که در بایرن مونیخ بماند و به مرحله بعدی حرفه اش قدم بگذارد.

افنبرگ درباره رناتو سانچز بازیکن جوان پرتغالی که در این فصل به بایرن مونیخ آمده هم گفت:


برای بازیکنان جوان به دست آوردن زمان بازی کافی بسیار دشوار است. خصوصا زمانی که پست بازی شما توسط بازیکنانی دیگر اشغال شده باشد. بازیکنانی مثل سانچز باید در تمرینات چیزهای بیشتری یاد بگیرند. چرا زمانی که ۶ ماه سخت در بایرن مونیخ داشته ای باید این تیم را ترک کنی؟ بایرن مونیخ هرگز باشگاهی نبوده که در زمستان بازیکنان جدید به تیمش اضافه کند، طرح و نقشه آن ها متفاوت است.

افنبرگ درباره نیکلاس زوله و سباستین رودی خریدهای جدید بایرن مونیخ هم گفت:


معتقدم که خرید زوله تصمیم صحیحی بود. من دقیقا نمی دانم که رودی در چه پستی بازی خواهد کرد. اما در کل می گویم که اگر پیشنهادی از بایرن مونیخ دریافت کردید آن را قبول کنید.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد رضا چهارشنبه 13 بهمن 1395 ساعت 21:17

من فک نکنم داگلاس کاستا جانشین ریبری که یه زمان سومین بازیکن بوده و کاندیدای توپ طلا بشه ! البته کاستا عالیه ولی در حد ریبری نیست !

به نظر من اگه بایرن نتونه تو تابستون هازارد و دیبالا یا دی بروین و وراتی رو بگیره دیگه تا پنج سال بعد هم هیچ کاری نمیتونه بکنه !
چند تا خرید خوب میتونه بایرن رو از بحران سن بازیکناش نجات بده !
البته دیگه تیمای بوندسلیگا مخصوصا دورتموند هم دیگه به بایرن بازیکن نخواهند داد !

محمد مشهد چهارشنبه 13 بهمن 1395 ساعت 23:38

ریبری چطوری مصدوم شده که امروز داشت با تیم تمرین میکرد

جواد پنج‌شنبه 14 بهمن 1395 ساعت 09:16

آخر سر نفهمیدیم دو هفته یا هشت هفته؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد