وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوتار ماتئوس: لوو نباید توماس مولر را به جام کنفدراسیون ها دعوت کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کاپیتان اسبق آلمان ها از یواخیم لوو انتظار دارد که در تورنمنت ملی پیش رودر روسیه به توماس مولر استراحت دهد. 

 

مولر در حال سپری کردن فصلی بد با بایرن مونیخ است. وی زیر نظر آنچلوتی در پستی جدید بازی می کند و در ۲۴ بازی فقط موفق به زدن ۴ گل شده است. توماس مولر در یورو ۲۰۱۶ فرانسه هم نتوانست گلی برای ژرمن ها به ثمر برساند و مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان و خبرنگاران قرار گرفت. حال لوتار ماتئوس که خود سابقه قهرمانی جهانی با آلمان در سال ۱۹۹۰ را دارد، ایمان دارد که یواخیم لوو باید به مولر استراحت دهد و وی را با تیم به جام کنفدراسیون ها نبرد.

وی طی مصاحبه ای با بیلد در این مورد گفت:


به هیچ وجه نباید او را برای جام کنفدراسیون ها انتخاب کند. من از یوگی لوو انتظار دارم که به تیم اصلی استراحت بدهد تا آن ها بتوانند در این تابستان به طور کامل ریکاوری کنند و برای فصل منتهی به جام جهانی آماده شوند.

رابرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ نیز اعتقاد داشت که مولر به روز های خوب خود برخواهد گشت و به بایرن مونیخ در رسیدن به جام ها کمک زیادی خواهد نمود. حال ماتیئوس معتقد است که مولر زمان بیشتری را روی نیمکت خواهد گذراند. او در اینباره ادامه داد:


احساس می کنم که وی دوباره بازی را از رو نیمکت آغاز خواهد کرد. البته این موضوع در این باشگاه عادی است. در اصل، وی هنوز به حمایت احتیاج دارد و کارلتو به خوبی این کار را انجام می دهد. او فرم خوب خود را به دست خواهد آورد.

توماس مولر پس از خراب کردن پنالتی در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته برابر اتلتیکومادرید و متعاقب آن حذف بایرن مونیخ از رقاب ها وارد بحرانی شدید شده است و هرگز نتوانسته به فرم خوب خود بازگردد.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
براینتر سه‌شنبه 12 بهمن 1395 ساعت 01:25

به استراحت ربطی نداره که

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد