وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

وردربرمن 1 - 2 بایرن مونیخ؛ تیم جسور نوری حریف بایرن نشد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، باواریایی ها با برتری برابر وردربرمن، 3 امتیاز ارزشمند بازی را کسب کردند. 

 

از هفته هجدهم بوندس لیگا، وردربرمن در خانه اش به مصاف بایرن مونیخ رفت. تقابل جذاب الکساندر نوری سرمربی ایرانی وردربرمن در برابر کارلو آنچلوتی پرافتخار، حساسیت بازی را چند برابر کرده بود.

گزارش بازی

نیمه اول

سبزپوشان برمنی بازی را شجاعانه و روبه جلو آغاز کردند. بایرنی ها به تدریج روی بازی سوار شدند و در دقیقه 7، داوید آلابا اولین شوت قرمزپوشان را به سمت دروازه فیلیکس زد که با اختلاف به بیرون رفت. تا دقیقه 20 بازی موقعیت خطرناکی روی دروازه ها ایجاد نشد. شاگردان نوری در دقیقه 26 بازی ضدحمله ای ترتیب دادند اما نویر به خوبی ضربه گرنابری مهار کرد.

در دقیقه 30 سرانجام مقاومت برمنی ها شکسته شد. روی فرار و پاس هوشمندانه فرانک ریبری به آرین روبن، وینگر باتجربه هلندی در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفت و  با شوتی محکم دروازه برمن را فرو ریخت.

پس از گل برتری، باواریایی ها سعی در 2 برابر کردن اختلاف داشتند که در دقایق پایانی نیمه اول به هدف خود رسیدند. در موقعیت ایده آلی برای بازیکنان چپ پا، ضربه آزاد در پشت محوطه جریمه به سود یاران بایرن گرفته شد. داوید آلابا پشت توپ قرار گرفت و به زیبایی گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

نیمه دوم

شوت فنی آرین روبن 60 ثانیه پس از شروع نیمه دوم با اختلافی اندک به بیرون رفت. چند دقیقه بعد مولر موفق به گلزنی شد به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

باواریایی ها با گل ناگهانی مکس کروسه غافلگیر شدند. برمنی ها حمله تند و تیزی را شکل دادند، پاس خوب یانوزوویچ به کروسه رسید و مهاجم سابق تیم ملی آلمان با مهارت بالای خود دروازه نویر را باز کرد.

گل برمنی ها به جذابیت بازی افزود. شاگردان نوری اعتماد به نفس خود را بازیافته و حملات خود را از سر گرفتند. در دقیقه 63 بازی خطای مشکوکی روی روبن در محوطه جریمه انجام شد اما پنالتی گرفته نشد.

 

در دقیقه 68 ضربه والی و خطرناک مکس کروسه با اندکی اختلاف به بیرون رفت. بازی در دقایق پایانی کمی افت کرد و بایرن روی حفظ نتیجه تمرکز کرده بود. در دقیقه 90 شوت محکم کیمیش را سنگربان برمن دفع کرد.

بایرن در نهایت با نتیجه 2 بر یک، موفق به کسب پیروزی در برابر وردربرمن جسور شد و 45 امتیازی شد.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
البر شنبه 9 بهمن 1395 ساعت 23:08

سلام.تبریک بابت برد امشب.کسی میدونه دلیل این سبک بازی بایرن چیه.چرا انقد نتیجه گرا بازی میکنه.و باز هم دفاع خطی و گل.نمیدونم تو تفکراتش چی میگذره انجلوتی ولی باور دارم تو بازیهای بزرگ کلا سیستم و سبک بازی عوض میکنه

محمد یکشنبه 10 بهمن 1395 ساعت 00:13

تبریک به تمام طرفداران بایرن بازی خوبی بود امیدوارم دربازیهای بعدی بهتراز این بشیم ودر آخر سه گانه راکسب نماییم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد