وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: گواردیولا در حال سازگار شدن با بازیکنان جدید است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پپ گواردیولا سرمربی سابق بایرن مونیخ که تابستان امسال به منچسترسیتی پیوست، در حال حاضر در شرایط مناسبی به سر نمی برد و نتایجی مورد انتظار هواداران کسب نکرده است. 

 

کارلو آنچلوتی اعتقاد دارد که نتایج ضعیف پپ به خاطر ناآشنایی با نحوه بازی کردن، بازیکنان جدیدش است.

به نقل از وب سایت squawka، سرمربی حال حاضر بایرن مونیخ که خود سابقه قهرمانی در لیگ برتر با چلسی را دارد، معتقد است نتایج ضعیف گواردیولا صرفا به خاطر سختی ها و دشواری های لیگ برتر نیست. وی طی مصاحبه ای با ESPN در این خصوص گفت:

با وجود مشکلاتی که پپ دارد، من فکر می کنم ریشه اصلی آن، کار کردن با بازیکنانی است که وی هیچ وقت آن ها را نداشته است. وفق دادن این نوع از بازیکنان با تفکرات مربی و انجام تمام دستورات تاکتیکی زمان بر است. من احساس می کنم که بزرگ ترین مشکل پپ در حال حاضر این است. برای بهره بردن از تمامی مزایای پپ، بازیکنان باید خودشان را شرایط جدید وفق بدهند. این مشکل برای من در بایرن مونیخ نیز وجود دارد. بازیکنان باید به من عادت می کند و این زمان بر است.

منچسترسیتی در آخرین بازی خود مقابل تاتنهام بازی ۲-۰ برده را ۲-۲ مساوی کرد تا نتواند به بیگ فور راه پیدا کند و با ۱۱ امتیاز نسبت به چلسی در رده پنجم قرار دارد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد