وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: امیدوارم فردا 2-0 برنده شویم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارلو آنچلوتی در مورد بازی مقابل فرایبورگ صحبت کرد. 

 

به گزارش Sport1 کارلو آنچلوتی سرمربی بایرن مونیخ پیش از شروع دوباره بوندسلیگا و بازی مقابل فرایبورگ در کنفرانسی خبری شرکت نمود و عنوان داشت:

” هر بازی یک آزمون برای ما است و می تواند دشوار باشد. من امیدوارم که فردا 2-0 پیروز شویم، ما اماده هستیم و فقط یک آمار در فوتبال وجود دارد: گل زده و گل خورده! من نمی دانم که معلم خوبی هستم یا نه، شما باید از پل کلمنت سوال کنید او یک استاد کامل است و دانش زیاید دارد و همیشه بخوبی کار کرده است.
 “

آنچلوتی ادامه داد:

” آلونسو بازیکن بسیار مهمی برای ما است و من امیدوارم او فصل آینده نیز با ما باشد. ویدال روز چهارشنبه تمرین کرده است و فکر کنم آماده بازی مقابل فرایبورگ باشد. من از تعطیلات زمستانی خوشحالم و تیم بسیار خوب تمرین کرده است و احساس خوبی دارم. روز جمعه و جدال برابر فرایبورگ دیداری متفاوت خواهد بود، آنها تیمی خوب هستند و انتظار جدالی پر فشار را دارم. هوا بسیار سرد است اما برای فرایبورگ نیز اینگونه خواهد بود و مزیتی برای تیمی محسوب نمی گردد.
 “

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
Just Bayern پنج‌شنبه 30 دی 1395 ساعت 21:18

بیشتر میزنیم به نظرم....

محمد جمعه 1 بهمن 1395 ساعت 13:04

امیدوارم بانتیجه بسیارخوبی بازی اول نیم فصل راپیروز شویم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد