وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تصمیم ژابی آلونسو برای خداحافظی از فوتبال در پایان فصل

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، خداحافظی قریب الوقوع ژابی آلونسو می تواند معادلات را برای مسئولان بایرن مونیخ عوض کند. 

 

ژابی آلونسو هافبک ۳۵ ساله اسپانیایی بایرن مونیخ تصمیم به خداحافظی از دنیای فوتبال گرفته و گویا این موضوع را با مدیران باشگاه هم در میان گذاشته و عنوان کرده در پایان فصل و با اتمام قراردادش از فوتبال خداحافظی خواهد کرد. این موضوع و خداحافظی احتمالی فیلیپ لام در پایان فصل می تواند برای بایرن مونیخ کمی سخت باشد.

بایرن مونیخ در چند روز گذشته به صورت رسمی با سباستین رودی مدافع-هافبک ۲۷ ساله هوفنهایم قرارداد امضا کرد و از فصل آینده برای بایرن مونیخ به میدان خواهد رفت. رودی علاوه برای هافبک میانی توانایی بازی در سمت راست خط دفاعی را هم دارد و خیلی ها او را جانشین فیلیپ لام در بایرن مونیخ می دانند.

اشپورت بیلد در حالی از خداحافظی آلونسو خبر می دهد که کارلو آنچلوتی در چند وقت اخیر خواهان تمدید قرارداد او شده بود. با جدایی آلونسو از بایرن مونیخ جا برای بازیکنان جوان نظیر کیمیش و سانچز بیشتر باز خواهد شد و از سویی دیگر احتمال پیوستن مارکو وراتی به بایرن مونیخ جدی تر خواهد شد.

آینده فیلیپ لام هم یکی از موضوعاتی است که مدیران بایرن مونیخ این روزها درباره آن فکر می کنند. مدافع باثبات بایرن مونیخ می خواهد یک سال پیش از اتمام قراردادش به دوران فوتبال خود پایان دهد و جانشین ماتیاس سامر در پست مدیریت ورزشی باشگاه شود.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 29 دی 1395 ساعت 22:58

امیدوارم آلونسو دراین فصل به سود بایرن فعالیت کند وبعد ازفوتبالش نیز درزندگی اش موفق باشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد