وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

افنبرگ: ارتباطم را با فوتبال حفظ می‌کنم؛ منتظر پیشنهاد مربیگری می‌مانم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازیکن بزرگ اسبق بایرن مونیخ که در نخستین تجربه مربیگری‌اش ناموفق بود، مایوس نمی‌شود. 

 

اشتفان افن‌برگ در دورانی که فوتبال بازی می‌کرد، همواره به عنوان یک فوق‌ستاره مطرح بود. او به عنوان «مدیری قابل و کاملا توانمند»‌ در میدان، بایرنی‌ها را فرماندهی می‌کرد.

بعد از آویختن کفش‌هایش، علاقمند شد که مربیگری را نیز تجربه کند. اما در یک مقطع 5 ماهه حضور در تیم پادربورن، عملکردی ضعیف داشت.

با این حال افن‌برگ 48 ساله همچنان مصمم است که در عرصه مربیگری فعالیت کند. او در مصاحبه‌ای که با هفته‌نامه کیکر انجام داده و دوشنبه (امروز) منتشر شد، اظهارداشت:منتظر می‌مانم، گفت‌وگوهای انجام می‌دهم اما هنوز از تیمی که مورد نظرم باشد، هنوز فاصله دارم.به طور قطع آن لحظه فراخواهد رسید.لایق این هستم که شانس دومی به من داده شود. چون فکر می‌کنم در بهترین مقطع سنی برای فعالیت هستم.

وی ادامه داد: باید اذعان کنم که دوره 5 ماه حضورم در تیم دسته دومی پادربورن به من خیلی لطمه زد.چون بعضی رسانه‌ها جو بدی را علیه من ساختند و مرا به جایی فرستادند که 20 سال قبل بودم.

ستاره پیشین اکنون می‌گوید امیدش را برای ادامه فعالیت از دست نداده و حتی می‌تواند روزی را تصور کند که در تیم بایرن کار کند.

افن‌برگ اظهارداشت:بایرن همیشه برای هر مربی از جمله خودم، جالب توجه است. در هرحال ارتباط خودم را با فوتبال حفظ خواهم کرد. حتی این احتمال هم هست که به عنوان تحلیل‌گر با شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی همکاری کنم.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
MEHDI ZAHERI سه‌شنبه 28 دی 1395 ساعت 09:18

AFARIN

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد