وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توافق 100 میلیون یورویی رئیس لایپزیگ با هوینس برای ساخت استادیومی جدید در مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رئیس متمول لایپزیگ به همراه رد بول، اسپانسر پروژه جدید اولی هوینس شد.  

اولی هوینس در بدو ورود مجدد به ریاست بایرن مونیخ پروژه ای بزرگ را در دستور کار خود قرار داد. به گزارش Sport1 هوینس با دیتریش ماتسشیتز رییس متمول لایپزیگ توافقی 100 میلیونی برای ساخت استادیومی چند منظوره در مونیخ داشته است. رئیس بایرن مونیخ می خواهد سطح تیم بسکتبال بایرن مونیخ را وارد فاز جدیدی نماید و از این رو با جلب رضایت ماتسشیتز و ردبولی ها می خواهد سالنی چند منظوره در مونیخ احداث نمایند که هم سالن بسکتبال و هم هاکی می باشد.

رئیس متمول لایپزیگ در این باره می گوید:

” لایپزیگ در ورزشگاه قدیمی مونیخ (المپیک پارک) و پیست دوچرخه سواری آن سالن بسکتبال و هاکی احداث خواهد نمود. ما هزینه ورزشگاهی 10 هزار نفری را با 100 میلیون یورو تقبل کرده ایم.“

بنا بر اطلاعات Sport1 در اواسط فوریه نشستی دیگر بین هوینس و ماتسشیتز برگزار می شود تا در مورد موضوعاتی همچون مدت اجاره و مسئولیت های این طرح صحبت شود. این سالن فقط جنبه آموزشی و ورزشی ندارد و در بعضی موارد برای کنسرت ها نیز استفاده خواهد شد و در کنار این استادیوم جدید سالن المپیک نیز به کار خود ادامه خواهد داد.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
MEHDI ZAHERI دوشنبه 27 دی 1395 ساعت 09:36

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد