وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واتسکه جواب هوینس را داد: کسی در دورتموند حرف از قهرمانی نزده بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هانس یواخیم واتسکه جواب اولی هوینس را داد.  

اولی هوینس در اظهار نظری تمسخر آمیز عنوان داشته بود که بوروسیا دورتموند با آن همه سروصدا که در ابتدای فصل با خریدهای خود داشت باز هم قهرمان آلمان نخواهد شد. این اظهار نظر از جانب هانس یواخیم واتسکه رییس باشگاه بوروسیا دورتموند بی جواب نماد و او در این ارتباط به Sport1 گفت:

” من در این باره بسیار شگفت زده شدم، کسی در بوروسیا در این باره صحبتی نداشته است( قهرمان شدن). پس چگونه چنین اظهار نظری بوجود می آید؟ فکر کنم سوء تفاهمی در درک مطلب وجود داشته باشد. ما در حال تشکیل تیم جدیدی هستیم، 13 نقل و انتقال داشته ایم. در مورد نتایج ما نیز دلایلی وجود دارد مانند مصدومین زیاد.
 “

واتسکه در مورد سوالی مبنی بر اینکه هوینس لایپزیگ را نیز دشمن بایرن مونیخ دانسته بود ادامه داد:

” من نمی خواهم در مورد این داستان صحبت کنم، جز زمانی که او در مورد بوروسیا صحبتی داشته باشد و آن گاه من واکنش نشان خواهم داد، این وظیفه من است.
 “

همچنین واتسکه در پایان در مورد رقابت با لایپزیگ در نیم فصل دوم گفت:

” هنوز هم می توانیم آنها را بگیریم.
 “

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد