وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ قهرمان تله کام کاپ ۲۰۱۷ شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ توانست در رقابت های تله کام کاپ بار دیگر مقام قهرمانی را کسب کند.  

رقابت های ۴ جانبه تله کام کاپ ۲۰۱۷ از عصر شنبه در ورزشگاه اختصاصی فورتنا دوسلدورف با حضور تیم های بایرن مونیخ، مونشن گلادباخ، ماینتس و دوسلدورف آغاز شد. این رقابت در قالب بازی های ۴۵ دقیقه ای برگزار می شوند.

در دیدار آغازین این رقابت ها تیم های دوسلدورف و بایرن مونیخ به تساوی ۰-۰ دست یافتند و در ضربات پنالتی مانوئل با مهار ۲ پنالتی برتری ۴-۱ بایرن مونیخ را رقم زد. بعد از این بازی تیم های ماینتس و گلادباخ برای تعیین دیگر فینالیست این رقابت ها به مصاف هم رفتند که در نهایت ماینتس با گل به خودی یانیک وسترگارد راهی فینال شد.

در دیدار رده بندی دوسلدورف موفق شد گلادباخ را با دو گل شکست دهد و در رده سوم این رقابت ها قرار گیرد. در بازی فینال بایرن مونیخ و ماینتس رو در روی یکدیگر قرار گرفتند. در آغاز این دیدار روی حرکت ترکیبی بین مولر و ریبری، هافبک فرانسوی وارد محوطه شد و با ضربه پای چپ دروازه ماینتس را گشود. دقایقی بعد آندره رامالیو بازیکن برزیلی ماینتس با شوتی زیبا از ۱۸ متری دروازه نویر را باز کرد. بایرن مونیخ دقیقه ۱۱ با ضربه سر ماتینز به گل دوم دست یافت و در نهایت این بازی با نتیجه ۲-۱ به پایان رسید و بایرن مونیخ قهرمان این رقابت ۴ جانبه و یک روزه شد.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 26 دی 1395 ساعت 08:11

تبریک میگم امیدوارم لام کاپ لیگ قهرمانان رابالا ببرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد