وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اوگنتالر: بایرن مونیخ در نبود بواتنگ مشکلی نخواهد داشت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کلاس اوگنتالر در نبود بواتنگ بر روی آلابا حساب ویژه ای باز کرده است. 

 

بایرن مونیخ پس از خروج بداشتوبر از تیم خود و مصدومیت بواتنگ مدافعین متخصص در پست دفاع وسط به تعداد کافی ندارد اما کلاس اوگنتالر مدافع قهرمان جهان در سال 1990 و یکی از کارشناسان کنونی فوتبال آلمان برای بایرن مشکلی از این بابت نمی بیند. او در مصاحبه با Kicker می گوید:

” بعنوان مربی بایرن مونیخ شما نباید مشکلی از این بابت داشته باشید. متس هوملز و خاوی مارتینز در بازی های سنگین زیادی بازی کرده اند و ژروم بواتنگ که در دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مصدوم است پس از این دیدار بار دیگر آماده بازی خواهد بود.
 “

اوگنتالر با تمجید از آلابا ادامه می دهد:

” داوید آلابا اماده ورود و بازی در هر زمانی است، اگرچه او همانند یک دفاع(میانی) آموزش ندیده است اما یک فوتبالیست بسیار خوب می باشد. او بعنوان یک بازیکن چپ پا و با سرعت خود بخوبی می تواند این نقش را پر کند.
 “

اما جاشوا کیمیش نیز گزینه دیگر بایرن مونیخ در این پست است اما اوگنتالر چندان نظر مثبتی بر روی وی برای دفاع آخر ندارد و خرید جدید را هم مناسب نمی داند:

” در تساوی 2-2 در تورین کیمیش بر روی گلها درگیر (مقصر)بود. انتقال بازیکن نیز در حال حاضر بسختی کمک می کند زیرا بازیکنی باکیفیت که بدرد باواریایی ها بخورد در بازار وجود ندارد، همانند سال گذشته که تاسچی به سختی برای آنها بازی کرد.
 “

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
امین شنبه 25 دی 1395 ساعت 21:20

هوملز پشمه؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد