وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هافبک اتلتیکو مادرید در لیست خرید آنچلوتی جای گرفت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ می خواهد برای فصل آینده حداقل یک وینگر جوان و آینده دار به ترکیبش اضافه کند. 

 

یانیک فریرا کاراسکو هافبک بلژیکی اتلتیکو مادرید یکی از بازیکنان مستعد فوتبال اروپا شناخته می شود و پس از درخشش در اوایل فصل جاری دوباره در ترکیب اصلی سیمئونه جایگاهش را از دست داده است. بنا به ادعای AS، کاراسکو در اندیشه جدایی از اتلتیکو مادرید است و باشگاه های متعددی او را زیر نظر گرفته اند.

منچستر یونایتد و پاریسن ژرمن دو باشگاهی است که قبلا هم به جذب این بازیکن علاقه مند بوده اند و اکنون این روزنامه اسپانیایی نام بایرن مونیخ را هم در کنار این دو قرار داده است. گفته می شود آنچلوتی برای نقل و انتقالات تابستان آینده این بازیکن را در فهرست خریدهایش قرار داده است.

بایرن مونیخ از مدتی قبل تلاش هایش را برای پیدا کردن جانشین های ریبری و روبن آغاز کرده است و بازیکن هایی نظیر یولین برانت و سرج گنبری قبلا به عنوان گزینه های بایرن مونیخ معرفی شده اند. کاراسکو که قدرت دریبلینگ و گلزنی بالایی دارد اخیراً قرارداد خود را تا ۲۰۲۲ با روخی بلانکوس تمدید کرده است و گفته می شود بند خروج ۶۰ میلیون یورویی در قرارداد او گنجانده شده است.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
فقط بایرن پنج‌شنبه 23 دی 1395 ساعت 18:18

حرف نداره
امیدوارم بیاد

محمد پنج‌شنبه 23 دی 1395 ساعت 19:10

بازیکن خوبیه امیدوارم جذبش کنند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد