وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آخرین وضعیت انتقال دو بازیکن هوفنهایم به بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، از مدت ها قبل سباستین رودی و نیکلاس زوله دو بازیکن هوفنهایم به عنوان خریدهای جدید بایرن مونیخ در رسانه های آلمان مطرح شده اند. 

 

طبق ادعای کیکر نیکلاس زوله و سباستین رودی به زودی قراردادهای خود با بایرن مونیخ را به امضا خواهند رساند. در این بین به نظر می رسد با توجه به شرایط قرارداد رودی و اینکه کمتر از ۶ ماه به پایان قرارداد او باقی مانده بایرن مونیخ کار راحت تری در پیش خواهد داشت و در هفته های آینده این بازیکن ۲۷ ساله قرارداد ۳ ساله خود را به امضا خواهند رساند. رودی که توانایی بازی در پست مدافع راست و هافبک میانی را دارد به صورت بازیکن آزاد راهی بایرن مونیخ خواهد شد.

دیگر بازیکن هوفنهایم که انتظار می رود از فصل آینده در بایرن مونیخ بازی کندف نیکلاس زوله مدافع میانی ۲۱ ساله و تنومند این تیم است. زوله تابستان گذشته پیشنهاد رسمی چلسی را نپذیرفت و در هوفنهایم ماند اما عملکرد خوب او در نیم فصل اول بوندس لیگا باعث شد غول بوندس لیگا گوی سبقت در جذب این بازیکن را از دیگر رقبا برباید و او را برای پیوستن به جمع بازیکنان کارلو آنچلوتی متقاعد کند.

کیکر می گوید که تنها نکته ای اختلاف بین باشگاه هوفنهایم و بایرن مونیخ که مبلغ انتقال زوله بود حل شده و اکنون این بازیکن مشکلی برای جدایی از جمع شاگردان یولین ناگلزمان و پیوستن به بایرن مونیخ ندارد. پیش بینی می شود زوله قراردادی ۵ ساله تا ژوئن ۲۰۲۲ با بایرن مونیخ امضا کند و باشگاه مونیخی برای انتقال این بازیکن باید ۲۰ میلیون یورو به هوفنهایم بپردازد.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد یحیی پنج‌شنبه 23 دی 1395 ساعت 20:04

ای جااااان چه شود

مسعود جمعه 24 دی 1395 ساعت 12:47

بایرن باید عملکرد مربی هوفنهایم رو کاملا زیر نظر داشته باشه... بنظر مربی آینده داری میاد و تا اینجای فصل هم خوب کار کرده، میتونه گزینه مناسبی برای نیمکت بایرن بعد از آنچلوتی باشه باید عملکردش توی هوفنهایم در یکی دو فصل اینده کاملا رصد بشه

امین جمعه 24 دی 1395 ساعت 13:27

رودی بازیکن خوبیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد