وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس: خاطرات زندانم را منتشر نمی کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اولی هوینس می گوید قصدی برای انتشار خاطرات زندانش ندارد. 

 

رئیس جدید باشگاه بایرن مونیخ می گوید دوست دارد بازیکنان آلمانی بیشتری در این تیم بازی کنند. او چندی قبل به همه بازیکنان بایرن مونیخ اولتیماتوم داده بود که باید هر چه زودتر زبان آلمانی را یاد بگیردند. هوینس در مصاحبه با نشریه Blick سوئیس درباره دوران حضورش در زندان گفت:


بیشتر اوقات فکر می کردم و بشتر از قبل احساس سخاوتمندی و فروتنی می کردم. به دلیل رفتن به زندان شهرت من آسیبی ندیده است چون من همیشه محترمانه برخورد کرده ام. من مجازاتم را قبول کرده ام و تعهدم را انجام داده ام. هنوز هم من نامه هایی از افراد مهم و تصمیم گیرنده در فوتبال دریافت می کنم. من هنوز عقاید خود را دارم اما نمی خواهم آن ها را عمومی کنم، به ویژه آن هایی که سیاسی هستند. می توانید تصور کنید که من پیشنهادهای زیادی داشته ام تا درباره خاطرات ۳ سال حضورم در زندان مطلب بنویسم، اما من هرگز، هرگز این کار را انجام نمی دهم. از آنجایی که من تجربه های بسیار زیادی کسب کرده ام و می خواهم شخصی بمانند، آن ها غیر قابل باور هستند. ممکن است آن ها را خانواده ام و دوستانم مطرح کنم.

هوینس درباره وضعیت بازیکنان بایرن مونیخ و یاد گرفتن زبان آلمانی توسط آن ها گفت:


در بایرن مونیخ باید بازیکنان بیشتری در رختکن آلمانی صحبت کنند. من دوست دارم تا جای ممکن بازیکنان آلمانی برای بایرن مونیخ بازی کنند. آرسنال در برخی از بازی ها بدون حضور یک بازیکن انگلیسی در ترکیبش بازی کرده و این برای من غیر قابل تصور است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد