وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رسمی؛ بادشتوبر به شالکه پیوست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هولگر بادشتوبر به شالکه پیوست.  

باشگاه شالکه به صورت رسمی از جذب هولگر بادشتوبر مدافع ۲۷ ساله باشگاه بایرن مونیخ خبر داد. بادشتوبر با قرارداد قرضی ۶ ماهه راهی شالکه شده است. قرارداد قبلی بادشتوبر با بایرن مونیخ در فصل جاری به اتمام می رسید ولی گفته می شود طبق توافق شفاهی بادشتوبر با مسئولان بایرن مونیخ او در پایان فصل قرارداد خود را برای یک فصل دیگر تمدید خواهد کرد.

بادشتوبر پس از پیوستن به شالکه گفت:
از بایرن مونیخ برای اینکه اجازه داد من به خواسته ام برسم تشکر می کنم. من اکنون در شالکه می خواهم فرصت زمان بازی که نیاز دارم را بدست آورم، و منتظر حضور در گلزنکیرشن هستم.

رومنیگه هم درباره جدایی بادشتوبر گفت:
هولگر شایسته این بود که بازی کند. او مصدومیت های زیاد را سپری کرد و پس از آماده شدن مجدد می خواست بازی های بیشتر انجام دهد. این دلیلی شد تا او از ما بخواهد که اجازه پیوستنش به شالکه را بدهیم و ما با خوشحالی موافقت کردیم. امیدواریم طی ماه های آینده هولگر فرصت بازی بدست آورد و برای او آرزوی بهترین ها را داریم.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
MEHDI ZAHERI چهارشنبه 22 دی 1395 ساعت 09:37

محمد چهارشنبه 22 دی 1395 ساعت 09:52

امیدوارم هولگر روحیه ی خوبی کسب کند واز فصل بعد بازیهای درخشانی برای بایرن انجام دهد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد