وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: فعالیت چینی‌ها در نقل و انتقالات یادآور امریکای دهه هفتاد است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، نایب رئیس بایرن ترجیح می‌دهد به سرمایه گذاری کلان باشگاه‌های چینی در نقل و انتقالات بی اعتنا باشد. 

 

کارل هاینتس رومنیگه با مثال آوردن از امریکا باور دارد گرد و خاک باشگاه‌های ثروتمند چینی در بازار نقل و انتقالات هم دوامی ندارد و فرو خواهد نشست.

به گزارش abendzeitung.de، نایب رئیس بایرن با تاکید بر اینکه جولان سوپر لیگ چین در خرید ستاره‌های فوتبال اروپا موقتی است به Tageszeitung گفت:

“قیمت‌های بالایی که این روزها باشگاه‌های چینی برای به خدمت گرفتن و پرداخت دستمزد مهره‌های مورد نظرشان تعیین می‌کنند مرا تا اندازه‌ای به یاد امریکا در دهه هفتاد می‌اندازد. آن وقت‌ها در ایالات متحده هم رقم‌هایی نجومی پرداخت می‌شد اما در نهایت به موفقیتی پایدار و مداوم منتهی نگشت. از سویی دیگر شنیده شده حکومت چین با این رویکرد مخالف است و قصد دارد محدودیت‌هایی اعمال کند. بنا بر این به زودی این گرد و خاک فرو خواهد نشست.
 

کارلو آنچلوتی نیز همچون رومنیگه ترسی از فعالیت‌های باشگاه‌های شرق دور ندارد. این مربی ایتالیایی تاکید کرد فوتبالیست‌های اروپایی فقط برای پول بازی نمی‌کنند بلکه برایشان در اوج بودن و رقابت در بالاترین سطح فوتبال جهان مهم است.

گفتنی است سوپرلیگ چین قصد دارد به قدرتی نوظهور در فوتبال بدل شود و در راه تحقق این مهم طی ماه‌های اخیر مبالغ هنگفتی سرمایه گذاری کرده است که آن را می‌تواند در مواردی مثل به خدمت گرفتن اسکار یا لاوتزی مشاهده کرد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد