وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: بهترین دروازه بان جهان را در اختیار داریم؛ شرایط اردو عالی است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارلو آنچلوتی از شرایط تمرینی بایرن مونیخ راضی به نظر می رسد.  

بایرن مونیخ روزهای پایانی حضورش در قطر را سپری می کند و چند روز دیگر تیم آنچلوتی پس از انجام بازی های دوستانه باید خود را برای دور جدید بوندس لیگا آماده کند.

آنچلوتی روز سه شنبه در کنفرانس خبری شرکت کرد و درباره شرایط اردو گفت:


شرایط اردو بسیار خوب است، آب و هوا عالی است و من کاملا راضی هستم. پیش بینی من این است که در دور نهایی رقابت ها، بهتر از دور اول خواهیم بود. آب و هوا بسیار عامل مهمی است، زمانی که درجه حرارت زیر صفر باشد کار کردن سخت خواهد شد.

آنچلوتی درباره شرایط بادشتوبر گفت:


باشگاه می خواهد قرارداد او را تمدید کند و بعد او را به صورت قرضی به تیمی دیگر واگذار کند. نظر من نیز همین است. چیز جدیدی درباره بادشتوبر وجود ندارد. او فعلا در کنار ما حضور دارد و اگر اینجا بماند ما خوشحال خواهیم بود. امیدوارم بادشتوبر در تیم بماند ولی ما تیم کاملی داریم. آلابا هم می تواند در پست مدافع میانی بازی کند.

آنچلوتی درباره تصمیم جدید فیفا و برگزاری جام جهانی با ۴۸ تیم گفت:


من مخالف بازی های بیشتر هستم، اما فیفا وعده داده که بازی های بیشتری انجام نشود.

سرمربی بایرن مونیخ دباره مانوئل نویر که روز دوشنبه از سوی فیفا به عنوان دروازه بان برتر سال برگزیده شد گفت:


ما از این که او را در اختیار داریم خوشحالیم، او بهترین دروازه بان جهان است.

بایرن مونیخ امشب در دوحه دیداری دوستانه برگزار خواهد کرد و طبق گفته آنچلوتی او در این بازی تاکتیک های جدید تیمش را مرور خواهد کرد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد