وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوملس: مانشافت مرا از حضور در جام کنفدراسیون ها معاف کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع تیم ملی آلمان مایل نیست با این تیم در جام کنفدراسیون‌ها حضور پیدا کند. 

 

متس هوملس گر چه برای کسب عناوین قهرمانی باشگاهی با بایرن مونیخ مصمم و جاه طلب نشان می‌دهد اما تمایلی به شرکت در جام کنفدراسیون‌ها که از هفدهم ژوئن 2017 در روسیه برگزار خواهد شد ندارد.

به گزارش abendzeitung.de، او در این باره گفت:

“اگر یکی از بازیکنانی باشم که تیم ملی من را از حضور در این تورنمنت معاف کند، خوشحال خواهم شد.
 

آلمان در چارچوب جام کنفدراسیون‌ها در گروه B این رقابت‌ها 18 ژوئن مقابل استرالیا، 22 ژوئن مقابل شیلی و 25 ژوئن مقابل قهرمان جام ملت‌های افریقا -که هنوز مشخص نشده- صف آرایی خواهد کرد.

این مدافع ملی پوش که تابستان اخیر از بروسیا دورتموند جدا شده و به بایرن بازگشت، راجع به اهدافش با این تیم نیز اذعان کرد:

“من از 2012 تا کنون به غیر از سوپرکاپ هیچ عنوان قهرمانی باشگاهی کسب نکرده‌ام. از همین رو انگیزه بالایی برای به دست آوردن این عناوین دارم. مخصوصا به هر قیمتی شده می‌خواهم در چمپیونزلیگ جام قهرمانی را بالای سر ببرم. اگر به من بگویند باید بین عناوین مختلف قهرمانی تصمیم بگیرم فقط یکی را انتخاب کنم، احتمالا چمپیونزلیگ را انتخاب خواهم کرد چون تا به حال تجربه‌اش نکرده‌ام.
 

هوملس که این روزها همراه با باواریایی‌ها در قطر به سر می‌برد، راجع به اینکه علی رغم تازه وارد بودنش به اندازه کاپیتان فیلیپ لام، مانوئل نویر و توماس مولر حضور قابل توجهی در رسانه‌ها دارد هم گفت:

“به هر حال من یکی از چهره‌های جدید بایرن محسوب می‌شدم و از همین رو تقریبا بعد از هر بازی برای مصاحبه به سراغم می‌آمدند و احتمالا همین مسئله موجب شده که تقریبا نقش یک سخنگو را پیدا کرده‌ام. در دورتموند هم این نقش را داشتم. اما برایم عناوین و القاب مهم نیست، حرفی را می‌زنم که فکر کنم درست است.
 

گفتنی است هوملس از سال 2010 در تیم ملی آلمان عضویت دارد و ارزش او در بازار نقل و انتقالات 38 میلیون یورو براورد می‌شود.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد