وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - لایپزیک؛ نبرد پدر خوانده با قدرت طلبان نوظهور

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بزرگ ترین قدرت فوتبال آلمان، با میزبانی از شگفتی سازان این فصل از رقابت‌های بوندسلیگا به پیشواز کریسمس می‌رود.  
ورزشگاهتاریخساعتداور
آلیانس آرناچهارشنبه 1 دی 139522:30زایر (برلین)

بزرگ‌ترین و حساس‌ترین نبرد غرب و شرق در فوتبال آلمان فرا رسیده است. سنت و مدرنیته، دو فوتبال و دو تفکر متفاوت، به میزبانی مونیخ در آخرین هفته بوندسلیگا از سال 2016، فردا (چهارشنبه) به مصاف هم خواهند رفت. 

شگفتی سازان سال 2016 فوتبال آلمان، در پی آن هستند که سال خود را با بهترین شکل ممکن به پایان ببرند و در سوی دیگر میدان، قدرتمند‌ترین باشگاه فوتبال آلمان بار دیگر خواهان اثبات اقتدارش است. مردان آنچلوتی می‌خواهند در خانه نشان دهد که چه کسی در آلمان رئیس است و پسران هازن هوتل، با اعتماد به نفس و برای نمایش شایستگی‌شان به مونیخ سفر کرده‌اند.

 

وضعیت دو تیم

بایرن مونیخ در آستانه تعطیلات نیم فصل با لغزش لایپزیک مقابل اینگول اشتات دوباره به صدر جدول بازگشت. باواریایی‌ها با سوپرگل داگلاس کاستا در بازی مقابل دارمشتات توانستند که صدر جدول را کماکان حفظ کنند. پس از چند نمایش نامطمئن، حال بایرن دوباره در فرم فوق‌العاده و ایده آل خود قرار گرفته است. چهار پیروزی پیاپی در بوندس لیگا و حضور در صدر جدول با تفاضل گل بهتر نسبت به لایپزیک. از اردوی بایرن مونیخ خبر رسید که لام و روبن به تمرینات تیم بازگشته‌اند و هر دوی آن‌ها می‌توانند در این دیدار حضور پیدا کنند. کارلو آنچلوتی با پیروزی در این دیدار می‌تواند با خیالی آسوده به تعطیلات لیگ برود و از انتقادهایی که در هفته‌های اخیر شاهدش بوده کاسته شود. 

 

در آن سوی میدان رالف هازن هوتل دو بازیکن تاثیرگذار خود را به احتمال زیاد همراه نخواهد داشت. نبی کیتا و مارسل هالستنبرگ به دلیل آسیب دیدگی غایبین احتمالی لایپزیک در مصاف با بایرن خواهد بود. تنها نماینده شرق آلمان در بوندس لیگای امروز، 36 امتیاز تا اینجای رقابت‌ها کسب کرده‌اند. لایپزیک رکورد بهترین عملکرد یک تیم تازه وارد در بوندس لیگا را برای خود ثبت کرده است. آن‌ها همچنین به رکورد فوق‌العاده هشت پیروزی پیاپی رسیدند که شکست مقابل اینگول اشتات نوار این پیروزی‌ها را پاره کرد. لایپزیک به دنبال نمایش قدرتمند دیگری در دیدار با بایرن است، عملکردی چون مصاف با دورتموند، لورکوزن و شالکه.

 

بدون شک هر دو تیم به دنبال سه امتیاز این بازی هستند و باید دید که کدام تیم کریسمس را با حضور در صدر جدول بوندس لیگا خواهد گذراند. 

وضعیت بایرن مونیخ و لایپزیش تا هفته پانزدهم بوندس لیگا 2016/17

 

ترکیب احتمالی و آمار دو تیم

ترکیب احتمالی بایرن مونیخ - لایپزیش

غایبین

بایرن مونیخ: بواتنگ، کومان، گرین

لایپزیک: پاپادوپولوس، کامپر، کلوسترمان، نبی کیتا (احتمالی)، مارسل هالستنبرگ (احتمالی)

 

نکات آماری و ویژه بازی
  • 15 تیم در مقطع کنونی در ادوار بوندس لیگا موفق به کسب 36 امتیاز شده‌اند، 12 تیم فصل را به قهرمانی به پایان رساندند، دو تیم با رتبه دومی و یک تیم رتبه چهارم.
  • در بازی‌های خانگی بایرن صاحب بهترین رکورد در فصل کنونی است، در بازی‌های خارج از خانه لایپزیک بهترین است.
  • این بازی پنجاهمین حضور هازن هوتل به عنوان سرمربی در بوندس لیگا خواهد بود.
  • بایرن با میانگین سنی 27.9 پیرترین تیم در این فصل از رقابت‌های بوندس لیگا است، لایپزیک با میانگین 24.1 جوان‌ترین ترکیب را در اختیار دارد.
  • بایرن مونیخ 25 دیدار اخیرش را مقابل تیم‌های تازه وارد به بوندس لیگا پیروز بوده است. آخرین باخت آن‌ها به سال 2009 و شکست 2-0 مقابل کایزرسلاترن برمی‌گردد.
  • لواندوفسکی در مصاف با 17 تیم از 18 تیم کنونی بوندس لیگا گلزنی کرده است، اگر او موفق به گلزنی مقابل لایپزیک شود دروازه تمام تیم‌های بوندس لیگا را باز کرده.
  • بایرن مونیخ 22 بازی از 26 بازی خانگی اخیرش در بوندس لیگا را با پیروزی پشت سر گذاشته است.
  • رازن بالشپورت لایپزیک در 9 بازی از 10 بازی اخیرش در بوندس لیگا پیروز بوده است.
  • لایپزیک در 7 بازی از 8 بازی اخیرش در بوندس لیگا حداقل 2 گل وارد دروازه حریفان کرده است.

 

آمار دیدارهای رودرو در بوندسلیگا
بایرن مونیخ  

        0 بازی         

لایپزیک
اولین مصاف تاریخ دو تیم در بوندسلیگا
پیش بینی سایت هواسکورد
بایرن مونیخ

1-3

لایپزیک

 

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 1 دی 1395 ساعت 00:04

امیدوارم پیش بینی هواسکورد رخ دهد بااین تفاوت که بایرن گلی دریافت نکند

Ariya1900 چهارشنبه 1 دی 1395 ساعت 00:10

میبریم لایپزیک رو اگه با برنامه بازی کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد