وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: بازی با لایپزیک تعیین کننده قهرمان نیست؛ هیچ چیز را تغییر نخواهیم داد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی بایرن مونیخ عقیده دارد سیستم 4 2 3 1 ریسک از دست رفتن تعادل تیم را در پی خواهد داشت.  

بایرن مونیخ و لایپزیک، فردا (چهارشنبه) در آخرین بازی خود پیش از رسیدن تعطیلات به مصاف هم خواهند رفت. کارلو آنچلوتی این دیدار را از هرلحاظی برای عاشقان فوتبال عالی دانست.

به گزارش وبسایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ، کارلو آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد. او در آغاز پیرامون وضعیت بازیکنان مصدوم تیمش گفت:

“روبن با تیم تمرین کرده است. او و لام کاملا آماده هستند.
 

کارلتو بازی فردا را مهم می‌داند، اما عقیده داشت که این دیدار تعیین کننده قهرمانی نیست:

“بایرن در مقابل لایپزیک، یک بازی عالی برای تمامی عاشقان فوتبال. می‌خواهیم که پیروز این بازی باشیم. بازی فردا مهم است اما تعیین کننده قهرمانی نیست. هنوز بازی‌های زیادی تا پایان فصل داریم.
 

آنچلوتی در مورد سبک بازی دو تیم گفت:

“فردا ما دو تیم را خواهیم دید که با سبک بسیار متفاوتی فوتبال بازی می‌کنند. ما سبک خود را حفظ و آن را اثبات خواهیم کرد. کلید پیروزی در این بازی حفظ تعادل میان دفاع و حمله است. باید در دفاع قدرتمند باشیم و در بالانسی مناسب. به یک نمایش قوی در این بازی نیاز داریم. در مقابل تیم دوم بوندس لیگا خواهیم ایستاد.
 

او در مورد تیم رقیب اضافه کرد:

“لایپزیک بسیار خوب است، تیمی جوان که فوتبال را با شور فراوانی بازی می‌کند. پول در فوتبال همه چیز نیست. تعادلی که در لایپزیک وجود دارد و موفقیت تیم به آن‌ها اعتماد به نفس می‌دهد.
 

کارلتو در پایان درخصوص اینکه ترکیب 4 2 3 1 را برای این بازی انتخاب خواهد کرد یا 4 3 3 گفت:

“ترکیب 4 2 3 1 ریسک این را دارد که تعادل را از دست بدهیم. هیچ چیزی را تغییر نخواهیم داد. این در مورد 4 بازیکن هجومی نیست، بیشتر پیرامون این موضوع است که بالانس مناسب را پیدا کنیم. 
  

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
saman سه‌شنبه 30 آذر 1395 ساعت 21:57

از اون جایی که تا پایان فصل راه زیادی مونده و فعلا بازی لیگ قهرمانان شروع نشده از تمام قدرت خودمان استفاده میکنیم تا مثل قبل یکتازی کنیم بازی با لاپزیک قهرمانی رو مشخص نمیکنه (چون تا پایان فصل راه زیادی مونده )از کجا معلوم شاید لاپزیک اخرای فصل کم بیاره بعدش دوتموند بازیکنای جوان و اینده داری رو گرفته و همینطور بازیکنای با تجربه ایی رو داره . ایشالا فردا یک جدال نفس گیر بین این دو تیم عالی هستیم

محمد رضایی سه‌شنبه 30 آذر 1395 ساعت 22:04

تا وقتی ترکیب ۴ ۳ ۳ باشه بایرن نمیتونه به دوران اوج خودش برگرده یعنی اینکه کارلتو باید مثل کونته ترکیب بازیشو تغییر بده تا بلکه به بایرن رویایی برسه وگرنه با یکدندگی به جایی نمیرسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد