وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سانتوس به دنبال ریبری

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دوریوال جونیور، سرمربی سانتوس، اعلام کرد که قصد دارد برای تقویت تیمش، باستین شواین اشتایگر، فرانک ریبری، یحیی توره و فرانچسکو توتی را به خدمت بگیرد. 

 
دوریوال ماه گذشته فاش کرده بود که از مدیران این باشگاه خواسته بود تا چند بازیکن سرشناس به خدمت بگیرند و اکنون اسامی ستاره های مورد نظرش را هم اعلام کرد. 

او به روزنامه برزیلی لانسه گفت:" من در واقعیت زندگی می کنم اما تلاش می کنم تا بهترین تیم ممکن را بسازم. فکر می کنم این انتقال هایی است که به درد بازاریابی هم می خورد و با آنها ما می توانیم اعضای و شرکای جدیدی که به تصاویر این بازیکنان علاقه مند هستند، پیدا کنیم. 

این جنبه سالم فوتبال است. یکی از آنهایی که می خواهیم ریبری است، یحیی توره از سیتی. تونی یک گزینه دیگر است که می تواند توجهات را جلب کند. ما در مورد چند نام دیگر هم بحث می کنیم. گاهی اوقات خود بازیکن به دنبال یک باشگاه جدید است و می خواهد شرایط مالی جدیدی را تجربه کند."
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
من فقط بایرنیم سه‌شنبه 30 آذر 1395 ساعت 11:38

چرا فک میکنن ریبری از تیم ما میره اقا بفهمید کسی بیادتو تیم ما تا ما نندازیمش بیرون جایی نمیره.وهرکس وای میسته برا عشقش به ایالت باوریا شهر مونیخ.بفهمیدmia sa mia

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد