وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر وولفسبورگ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در هفته سیزدهم بوندسلیگا از سد تیم فوتبال وولفسبورگ گذشت. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید. 

 

کارلو آنچلوتی:

بایرن مونیخ عملکرد بسیار خوبی داشت و ما توانستیم جریان بازی را بعد از گل اول تحت کنترل خود بگیریم. در گذشته بعضی وقت ها در مقابل دروازه بدشانس بودیم. از اینکه مولر موفق به گلزنی شد خوشحالم. او حتی زمانی که گل نمی زند هم وظایف خود را به خوبی در زمین مسابقه انجام می دهد. اگرچه زدن گل بسیار برای او خوب است، اما من فقط عملکرد او را با گلزنی نمی سنجم زیرا او خیلی برای تیم تلاش می کند. حالا ما در صدر جدول قرار داریم و جشن کریسمس را به خوبی برگزار خواهیم کرد. در چند بازی قبلی خیلی خوب بازی کردیم و با این بازی ها موفق شدیم قبل از شروع سال جدید صدر جدول را از آن خود کنیم.

 

توماس مولر:

تا زمانی که بتوانم در تیم نقش مثبت داشته باشم، گلزنی مهم نیست. بدون گلزنی هم می توان خوشحال بود اما واضح است که با گل زدن، شرایط جالب تر می شود. به هر حال من یک مهاجم نیستم؛ بیشتر یک بازیکن هجومی هستم.

نظرات 1 + ارسال نظر
monchen یکشنبه 21 آذر 1395 ساعت 01:48

من که گفتم مشکل بایرن بعد از 2013 رومنیگه ناشی و فقدان اولی هوینس بود وگرنه بایرن در 3 سال دوتا CLمیگرفت با اولی تو اسمون پرمیکشیم
مولرهم گل زد تو سیستم 4-2-3-1 مولر و لوا بیشتر گل میزنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد