وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: با آنچلوتی دوستان واقعی هستیم؛ طبیعی است یوونتوس بخواهد انتقام بگیرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رومنیگه در مورد احتمال برخورد دوباره دو تیم یوونتوس و بایرن مونیخ در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد. 

 

کارل هاینس رومنیگه مدیر و اسطوره بایرن مونیخ با فوتبال ایتالیا بیگانه نیست زیرا 3 سال را در باشگاه اینتر بازی کرده است. در سال 1987 که رومنیگه اینتر را ترک کرد، کارلو آنچلوتی به میلان پیوست و حالا هر دو در بایرن مونیخ کار می کنند. رومنیگه در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت در مورد رابطه اش با کارلو آنچلوتی گفت:

“رابطه ما خیلی بیشتر از یک رابطه حرفه ای و کاری است. ما دوستان واقعی هستیم. اغلب اوقات خارج از فوتبال با هم ملاقات می کنیم و با هم شام می خوریم. سعی می کنم به او کمک کنم با شرایط فوتبال آلمان وفق پیدا کند. فوتبال آلمان با ایتالیا و اسپانیا و فرانسه متفاوت است. رابطه من با آنچلوتی خیلی خوب و ایده آل است.
 

رومنیگه در مورد احتمال رویارویی مجدد با یوونتوس و یا ناپولی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت:

“ناپولی تیم خوبی است و نباید آنها را دست کم گرفت. تقابل با یووه؟ اگر قرعه این باشد، اجتناب ناپذیر است. ما و آنها تجربه های مثبت و منفی مقابل هم داشته ایم. در آخرین رویارویی ما در دقیقه 91 گل تساوی به ثمر رساندیم وگرنه حذف می شدیم. می دانیم یووه چقدر قدرتمند است و طبیعی است آنها بخواهند انتقام بگیرند. گاهی اوقات ما هم چنین قصدی داریم با این حال اگر تیمی تنها به انتقام فکر کند ممکن است تمرکز خود را در بازی از دست بدهد و شکست بخورد.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد