وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - وولفسبورگ؛ ادامه روند رو به رشد باواریایی ها با آنچلوتی؟

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دو تیم بایرن مونیخ و وولفسبورگ در ادامه رقابت های بوندسلیگا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. 

 

ورزشگاهتاریخساعتداور
آلیانس آرناشنبه 20 آذر 139518:00ساشا استجمن

 

وضعیت دو تیم

دو تیم وولفسبورگ و بایرن مونیخ در حالی به مصاف یکدیگر می روند، که تیم با سابقه وولفسبورگ، در حال حاضر، اصلا شرایط خوبی در جدول رده بندی بوندسلیگا ندارد؛ شاگردان والرین اسماعیل، مدافع سابق همین تیم بایرن مونیخ، با تنها ده امتیاز در رده پانزدهم جدول هجده تیمی بوندسلیگا قرار دارد؛ با توجه به وضعیت جدول و به آمادگی نسبی رسیدن شاگردان کارلتو، پس از شکست دادن تیم اتلتیکو مادرید در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، به نظر می رسد در آلیانز آره نا کار چندان سختی پیش رو نداشته باشند.

دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر می روند که بایرنی ها هفته گذشته بوندسلیگا را با برد خارج از خانه سه بر یک در مقابل ماینتس پشت سر گذاشت، ولی در سوی دیگر وولفسبورگی ها در خانه خود با نتیجه سه بر دو برابر تیم فوتبال هرتابرلین تن به شکست دادند؛ نکته جالب در این بازی خط خوردن اسم یولیان درکسلر، هافبک-مهاجم خوش تکنیک تیم وولفسبورگ از لیست بازی برابر بایرن می باشد، به نظر می رسد درکسلر حسابی ساز جدایی کوک کرده و در حال حاضر با سران باشگاه به مشکل خورده است و انتظار می رود در پنجره نقل و انتقالات ژانویه، در لیست فروش این تیم قرار گیرد.

 

ترکیب احتمالی دو تیم

 

غایبین

بایرن مونیخ: متس هوملس - یولیان گرین - کینگزلی کومان
وولفسبورگ: یولیان درکسلر - آرنولد - پل سگوین

 

نکات بازی

• یولیان درکسلر به دلیل مشکلاتش با باشگاه از لیست تیمش خط خورده است.
• متس هوملس، به دلیل بیماری ای که گریبان گیرش بود به احتمال فراوان این مسابقه را از دست خواهد داد.
• لوئیز گوستاوو نیز همانند درکسلر در فکر جدایی از تیم در ژانویه می باشد، هر چند این ناراحتی او از شرایط تیمی اش باعث نشده که او از فهرست تیمش دور باشد.

 
آمار دیدارهای رودرو در بوندسلیگا

تاکنون دو تیم 43 بار به مصاف یکدیگر رفته اند که سهم برد تیم وولفسبورگ 5 پیروزی بوده و 5 بار نیز این جدال به تساوی انجامیده است؛ باقی این بازی ها، یعنی عدد 33 تعداد پیروزی های بایرن مونیخ است.

 

پیش بینی سایت هواسکورد

بایرن مونیخ 3 - 0 وولفسبورگ

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد