وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: "فیلیپ لام" های زیادی در سیتی دارم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پپ گواریولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی معتقد است بازیکنان زیادی با خصوصیات فیلیپ لام در ترکیب سیتیزن ها حاضر هستند. 

 
سرمربی سابق بایرن، فیلپ لام را بازیکنی توصیف کرد که فوتبال را می فهمد و معتقد است بازیکنان مشابه زیادی در ترکیب او حاضر هستند. 

گواردیولا گفت: "بله، بازیکنان زیادی با خصوصات فیلیپ لام در ترکیب من هستند. اغلب اینگونه بازیکنان در پست هافبک به میدان می روند زیرا آنها می دانند که جلو و پشت سر آنها چه اتفاقی در حال رخ دادن است. بعضی از مدافعان، نه همه آنها نیز چنین شرایطی دارند.

بیشتر مدافعان تمام تمرکز خود را روی دفاع کردن می گذراند و در مورد مهاجمان این موضوع در مورد گل زدن است. اما هافبک تمام جریان بازی را زیر نظر دارند و از این دست بازیکنان در منچسترسیتی به کرات دیده می شود. اگر دست من باشد، با 11 هافبک تیمم را روانه میدان خواهم کرد. 

من مشکل با این موضوع ندارم و نسبت به زمان کوتاهی که من اینجا هستم، آنها عملکردی فراتر از تصور داشته اند. تا به حال منچسترسیتی خیلی خوب، یا حداقل آنطور که مورد نظر من بوده است بازی می کند".
 

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
ب مثل بایرن جمعه 19 آذر 1395 ساعت 22:44

[:S022 یعنی اثال کسایی مثل اوتامندی/فرناندینیو/خسوس ناواس و..... رو با فیلیپ لامی که ما با مسی عوضش نمیکنیم یکی میکنی؟
داداچ تو دنیا یه فیلیپ وجود داره

rezaoli جمعه 19 آذر 1395 ساعت 23:00

اگه انگلیسی ها یه نفر مثل لام داشتند در بازیهای ملی بهتر عمل میکردند یا هر کشوری فرانسه اسپانیا و .....

پیمان کیانی جمعه 19 آذر 1395 ساعت 23:33

حتی مسی هم نمیتونه مثه فلیپ لام باشه چه برسه به بازیکنای منچستر سیتی
بی همتا است این پسر

monchen شنبه 20 آذر 1395 ساعت 01:45

به فال نیک میگیریم حرفهای این نفهمو ....سه سال بایرن با اون ستاره نتونست قهرمان سی ال بشه بخاطر عقل داغون پپ مایلی کهن بود بایرن رو قهرمان سی ال میکرد

امیر شنبه 20 آذر 1395 ساعت 15:15

مثل لام نبوده نیست نخواهد بود..

seedosi یکشنبه 21 آذر 1395 ساعت 00:35

خخخ دیشبم که به لستر باخت هفته پیشش به چلسی باخت ایشالا هفته اینده به لیورپول میبازی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد