وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: در ژانویه بازیکنی نخواهیم خرید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارلو آنچلوتی، در آستانه دیدار تیمش در برابر ولفسبورگ در مورد شایعات پیوستن دراکسلر به تیمش واکنش نشان داد. 

 
فردا شب بایرن در خانه به مصاف وولسفبورگ خواهد رفت. 

به خدمت گرفتن دراکسلر در ژانویه: "دراکسلر می تواند در هر تیمی بازی کند اما ترکیب من کامل است و ما فعالیتی در زمستان امسال نخواهیم داشت". 

دیدار لایپزیگ برابر ایگنول اشتات: "ما تمام تمرکز خود را روی بازی خودمان قرار می دهیم و برای ما مهم نیست که در دیگر بازی ها چه اتفاقی رخ می دهد. می دانیم که 3 پیروزی، می توانیم باز هم به صدر جدول باز گردیم".  

دیدار برابر وولفسبورگ: "دیدن وولفسبورگ در پایین جدول موضوع عجیبی است. اما ما می دانیم که آنها بازیکنان بزرگی دارند و بازی متفاوتی در انتظار بایرن است". 

شرایط بازیکنان بایرن: "فیلیپ لام در پست هافبک برابر ماینس نمایش خوبی داشت اما دوباره از او در پست دفاع راست استفاده می کنیم. مولر بازیکن بسیار باهوشی است و در مقابل ماینس نیز نمایش خوبی داشت. از نظر من او مهاجمی است که گاهی در مرکز و گاهی در سمت چپ یا راست بازی خواهد کرد. بواتنگ نیز به تمرینات بازگشته اما هنوز کمی مشکل دارد. اگر او شرایط بازی نداشت، از بادشتوبر به جای بواتنگ استفاده می کنیم".
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد