وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

موضع گیری مبهم مکس ابرل درباره همکاری احتمالی‌اش با بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر گلادباخ به شایعات همکاری احتمالی‌اش با باواریایی‌ها واکنش نشان داد. 

 

مکس ابرل از چندی پیش به عنوان یکی از گزینه‌های مد نظر بایرن مونیخ برای جانشینی ماتیاس سامر به سر خط خبرهای رسانه های ورزشی آلمان می‌آید.

به گزارش abendzeitung.de، او که سابقه بازی در این تیم را دارد و در حال حاضر در جایگاه مدیر ورزشی باشگاه بروسیا مونشن گلادباخ فعالیت می‌کند، در واکنش به سوال‌های خبرنگار شبکه تلویزیونی Sky راجع به گمانه‌زنی‌هایی که در مورد پیوستن احتمالی‌اش به مجموعه بایرن مطرح می‌شود، کلافه شد با این وجود از تکذیب صریح این شایعات نیز خودداری کرد. او در اظهارنظری مبهم گفت:

“من تا سال 2020 با گلادباخ قرارداد دارم، با تیمم به بارسلونا آمده‌ام و جزئی از حاضران در چمپیونزلیگ هستیم. اما در بوندس لیگا دوران سختی را سپری می‌کنیم و باید تلاشمان را برای رتق و فتق این مشکلات به کار ببندیم و این وظیفه‌ای است که من به آن مشغولم. در این وضعیت، راجع به آن موضوع دیگر اظهارنظری نمی‌کنم چرا که رسما هیچ خبری نشده و همه چیز در حد گمانه است.
 

این مدیر 43 ساله که بین سال‌های 1989 تا 1994 پیراهن بایرن را بر تن می‌کرد، افزود:

“از بودن در گلادباخ احساس رضایت می‌کنم اما در حال حاضر واقعا شرایط پیچیده‌ای داریم و این که عاقبت چه تصمیمی اتخاذ شود من در آن نقشی ندارم.
 

گفتنی است اولی هونس که به تازگی مجددا به عنوان رئیس باشگاه بایرن مونیخ انتخاب شده، ابرل را به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی سامر که چهار ماه قبل به دلیل ابتلا به بیماری مغزی از سمت خود به عنوان مدیر ورزشی بایرن استعفا داد مطرح کرده است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد