وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر اتلتیکو مادرید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از سد اتلتیکو مادرید گذشت. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.  

 

کارلو آنچلوتی:

ما خیلی خوب بازی کردیم.  مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و مانع ضد حمله های اتلتیکو شدیم. ما از بالانس دفاعی خوبی برخوردار بودیم. نتیجه به تنهایی اهمیتی ندارد اما برای بازی های آینده به ما اعتماد به نفس می دهد. البته که دوست ندارم با رئال روبه رو شویم ولی باید صبر کنیم و ببینیم چه خواهد شد. چه اول شوید و چه دوم، تیم‌های قدرتمندی منتظر شما خواهند بود. هر اتفاقی رخ دهد کار سختی پیش رو داریم.

 

مانوئل نویر:

پیروزی برابر اتلتیکو مادرید پایانی خوش برای دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا بود. شما می توانستید ببینید که ما واقعا به دنبال پیروزی بودیم. فکر می کنم جدا از دو موقعیتی که اتلتیکو مادرید داشت، در تمام طول بازی ما کنترل را به دست داشتیم. بی شک حذف شدن به دست اتلتیکو در نیمه نهایی فصل قبل بسیار به ما ضربه زد، اما این بسیار مهم بود که آن نتیجه را پشت سر بگذاریم و تمرکزمان را روی بازی امشب قرار دهیم. 

 

توماس مولر:

سال گذشته در گروه خود اول شدیم ولی مرحله بعد برابر یوونتوس قرار گرفتیم بنابراین سرگروهی همیشه امتیاز به حساب نمی آید، البته صعود به عنوان تیم نخست هدف اصلی ما بود ولی بازی در روسیه شرایط را تغییر داد. شرایط خودمان را خوب می بینیم و پیروزی برای ما و هواداران نتیایج خوبی خواهد داشت، با وجود اینکه نمی توانستیم سرگروه باشیم ولی تیم بسیار جدی بازی کرد.

 
متس هوملس:

ما فقط در ابتدای بازی یک فرصت گلزنی به یانیک کاراسکو دادیم اما بعد از آن دیگر فرصت چندانی در مقابل ما نداشتند و ما وظایفان را به خوبی انجام دادیم. مهم ترین مساله این است که در این بازی درک بسیار بالای دفاعیمان را به رخ کشیدیم.

 

روبرت لواندفسکی:

می خواستم با این حرکت نشان دهم که همسرم باردار است. این گل را به او (آنا لواندوفسکی) و نوزاد در شکمش تقدیم کردم. این بازی با یک گل ویژه، برایم خاص بود، امروز خیلی خوشحالم. این واقعا یک حس خاصی است که برای مدت طولانی همراه شما نیست پس بهترین موقع برای گفتنش بود. این برایم همیشه یک رویا بوده که بگویم همسرم باردار است. من خیلی خیلی خوشحالم.
    

دیگو سیمئونه (سرمربی اتلتیکو مادرید):

ایده بازی کردن با گریزمان و کاراسکو در 15 دقیقه اول به خوبی جواب داد. نویر به خوبی در مقابل دو فرصت خوب تیم ما ایستادگی کرد. گل، باعث برتری آن ها در جریان بازی شد. در 15 دقیقه آخر همان اتلتیکویی شدیم که باید می بودیم. آن ها در نیمه اول کنترل توپ را در اختیار گرفتند و تیم برتر بودند. نیمه دوم با نیمه اول داستانی کاملا متفاوت داشت. بایرن بسیار بهتر از ما بود، خصوصا در نیمه دوم. در اواخر بازی فرصت هایی برای به تساوی کشاندن بازی داشتیم. این دلیلی بود که من اوبلاک بر روی ضربه کرنر به جلو فرستادم. در هلند و روسیه ما نتایج خوبی کسب کردیم و فکر می کنم در مسیر خوبی هستیم.در این گروه توازن خوبی وجود داشت. مخصوصا با نتیجه ای که به دست آوردیم. تیم توانست احساساتش را به خوبی کنترل کند و در رتبه خوبی قرار گرفتیم.

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 17 آذر 1395 ساعت 15:32

ما باید برای قهرمانی به هرتیمی که خوردیم آن راشکست بدهیم ولی شخصا دوست دارم دردور بعد به ناپولی بخوریم نظرشما چیست؟

علی چهارشنبه 17 آذر 1395 ساعت 15:51

از اونجایی تیم های انگلیسی خیلی پر مدعا تشریف دارن خیلی دوست دارم به لستر یا ارسنال بخوریم
این بازی واقا یک بمب انگیزه شد
آلابا تو دفاع وسط عالی کار کرد برنات هم واقعا گل کاشت
به این میگن یه بازی زیبا

lمحمد پنج‌شنبه 18 آذر 1395 ساعت 11:31

من دوست دارشتم به رئال میخوردیم
از رونالدو متنفرم
هیچی تو فوتبال این روزا منو به اندازه گریه رنالدو خوشحال نمیکنه

شهریار پنج‌شنبه 18 آذر 1395 ساعت 19:06 http://club.cloudsaz.com

اگه دقت کرده باشید سبک بازیه بایرن از اوله فصل تا به الان خیلی عوض شده و وقتی در یه تیمه بزرگ جای دو مربیه بزرگ که کاملا نظرهای متفاوتی در ارایه بازی دارند پس بهتره به تیم های ضعیفتر بخوریم چون تیم بهتر جا میوفته و روحیه بهتری میگیره و همچنین خیلی بیشتر بازیکنا با سبک و پست جدید خودشون مچ میشوند و بازی قشنگ تری به نمایش میزارند کمی منظقی باید برخورد کرد هرچه زمان بیشتر بگره بایرن بهتر میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد