وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کیمیش: اجازه نمی‌دهم لایپزیک قهرمان بوندسلیگا شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ملی‌پوش جوان آلمان که الفبای فوتبال حرفه‌ای را در تیم صدرنشین کنونی بوندس‌لیگا آلمان فراگرفته، گفت: به آر.ب‌لایپزیک اجازه قهرمانی نمی‌دهم. 

 

بی‌شک یکی از پدیده‌های فصل گذشته فوتبال ژرمن‌ها «یوشوا کیمیش» بود. ستاره‌ای که با ۲۰ سال سن از تیم آر.ب‌ لایپزیک به خدمت‌گرفته شد، در تیم بایرن مونیخ به عنوان بازیکنی ثابت درآمد و بعد حتی به تیم ملی آلمان نیز راه یافت.

کیمیش که اکنون در بوندس‌لیگا تیم سابق خود را در صدر جدول و شانس قهرمانی می‌بیند، در مصاحبه‌ای با روزنامه بیلد در مورد یاران پیشین اظهار نظر کرده است.

وی در بخشی از گفت‌وگوی‌اش به کنایه عنوان کرد:لایپزیک می‌تواند به لیگ قهرمانان برسد اما امیدوارم فاتح بوندس‌لیگا نشود.چرا که ما بایرنی‌‌ها می‌خواهیم از آن جلو زده و قهرمان شویم.

اوادامه داد:وقتی صدرنشین باشیم و به مقام نخست برسیم، آنوقت اجازه می‌دهم تیم سابقم مقام دوم به بعد شود.(می‌خندد)

کیمیش که با فضای تیم پیشین خود و صدرنشین شگفتی‌ساز کنونی دسته اول بوندس‌لیگا به خوبی آشنا است، در مورد علت موفقیت آن نیز چنین اظهارنظر کرد:آنها یک برنامه خوب و کامل را دنبال می‌کنند. همه می‌بینند چطور در زمین مسابقه یک گروه متحد واقعی هستند.همه بازیکنان جوان بوده و پرانرژی کار می‌کنند.همه آنها خواهان کسب برد هستند.

وی ادامه داد: به این موارد یک نکته هم باید اضافه کرد که آنها هنوز درگیر مسابقات فشرده در یک هفته نشده‌اند و فقط تمرکز خود را بر روی بوندس‌لیگا گذاشته‌‌اند.

جاشوا کیمیش در تیم پپ گوردیولا شبیه به یک بچه مدرسه ای بود، صحنه در آغوش گرفتن این بازیکن در بازی مقابل بوروسیا دورتموند و گوش زد کردن موارد تاکتیکی به او توسط گواردیولا از ذهن ها پاک نمی شود. اما اکنون زیر نظر کارلو انچلوتی شرایط عوض شده است و شاید این ب علت کاریزمای ایتالیایی کارلتو باشد، کیمیش در مصاحبه با Sport1 در مورد تفاوت این دو مربی و اینکه چرا دیگر با هم صمیمی نمی شوند می گوید:

” آنچلوتی از پپ ساکت تر است. عده ای از بازیکنان از لفظ "آقا" برای او استفاده می کنند و فقط ژابی آلونسو با او ارتباط نزدیک تری دارد و این طبیعی است چون سابقه کار با یکدیگر را دارند.
 “ 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد جمعه 12 آذر 1395 ساعت 14:45

ماشالا غیرررررت

محمد جمعه 12 آذر 1395 ساعت 15:05

کیمیچ عشقه بی شک به یکی ازاسطوره های بایرن تبدیل خواهدشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد