وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

برنات: اخلاق حکم می‌کند اتلتیکو را ببریم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع اسپانیایی بایرن مونیخ رویکرد ویژه‌ای به دیدار مقابل اتلتیکو مادرید دارد. 

 

خوان برنات که سال دوم حضورش در مونیخ دشواری‌های متعددی داشت، در حال حاضر روی نوار پیشرفت قرار گرفته و تا اینجای فصل جاری در ترکیب بایرن مونیخ مهره قابل اعتمادی نشان می‌دهد. این مدافع 23 ساله اسپانیایی در مصاحبه‌ای به سوالات خبرنگار fcbayern.com پاسخ داد.

-خوان، نظرت راجع به کیکی که هواداران بایرن در بازدید اخیرت از کانونشان به تو هدیه کردند و تصویر پیراهنت رویش بود چیست؟

“خیلی خیلی از این هدیه خوشحال شدم. سورپرایز خوشایندی بود، آن را به خانه بردم و با خانواده‌ام قسمت کردم.
 

-به تازگی برای اولین بار از اول تا آخر یک مصاحبه به آلمانی حرف زدی و این پیشرفتت واقعا جای تحسین داشت. نظر خودت چیست؟

“ممنونم اما مثل همیشه که آلمانی حرف می‌زنم کمی هم استرس داشتم. باید یک فکری به حال این استرس بکنم اما به نظر می‌رسد دیگر از لحاظ زبان خودکفا شده‌ام. در امورات روزانه‌ام هم سعی می‌کنم همه‌اش آلمانی صحبت کنم و همین روند را گام به گام ادامه می‌دهم.
 

-در میدان هم خیلی آرام‌تر، محکم‌تر و با اعتماد به نفس‌تر به نظر می‌رسی. درست است؟

“بله؛ البته در فصل جاری زیاد بازی نکرده‌ام و از این رو هنوز به فرم ایده‌آلم نرسیده‌ام. علاوه بر آن مشکل هماهنگی با سایر مهره‌های تیم هم وجود دارد؛ با همه این اوصاف هر بار که به زمین می‌روم احساس بسیار خوبی دارم و سعی‌ام این است به تیم کمک کنم. تا اینجای کار از عملکردم کاملا راضی هستم.
 

-بعد از فصل نخست حضورت در مونیخ که خوش درخشیدی، یک دوره افت را سپری کردی. مشکل چه بود؟

“آمادگی بدنی خوبی نداشتم. اول که سه ماه را با مصدومیت سپری کردم و بعد از آن همچنان با مشکلات جسمی دست به گریبان بودم، از همین رو دوباره روی فرم آمدن دشوار بود. الان دوباره آمادگی‌ام را به دست آورده‌ام. حتی گل هم می‌زنم! (می‌خندد)
 

-جمعه در ماینتس میهمان این تیم هستید. انتظار چه بازی‌ای را داری؟

“یک بازی دشوار. همین که خارج از خانه بازی می‌کنیم کارمان را سخت می‌کند اما چنانچه از اشتباهاتمان درس گرفته باشیم و آن ها را دیگر تکرار نکنیم پیروز این میدان خواهیم شد.
 

-از اینکه تیم تازه به دسته برتر صعود کرده لایپزیش صدر جدول را در اختیار گرفته چقدر غافلگیر شدی؟

“خیلی، اما یکی دو بازی آنها را که تماشا کردم می‌بینم تیم خوبی ساخته‌اند و بازیکنان سرعتی زیادی دارند. به هر صورت ذهن ما نباید زیاد درگیر لایپزیش شود بلکه باید کار خودمان را بکنیم.
 

-سه‌شنبه آینده اتلتیکو مادرید به آلیانس آرنا می‌آید، دیداری که نتیجه‌اش ارزشی ندارد. نگاه تو به این مسابقه چگونه است؟

“صرف نظر از اینکه اتلتیکو یکی از تیم‌های بزرگ و برجسته دنیا به شمار می‌رود، این مسابقه برای من از این جهت خاص است که مقابل یک تیم اسپانیایی به میدان می‌رویم. انها فصل گذشته ما را از چمپیونزلیگ بیرون انداختند و در فصل جاری اولین بازی گروهی را با برد پشت سر گذاشتند. اگر چه تکلیف گروه روشن شده اما ما می‌خواهیم اتلتیکو را ببریم تا در آستانه سال نو اتفاق خوبی برای خودمان، هوادارانمان و روحیه‌مان بیفتد؛ تا اخلاق رعایت شده باشد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد