وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نویر: لام، بازیکن مهمی برای ما محسوب می شود؛ لغزش ها نباید ادامه پیدا کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سنگربان نخست باوارایی ها در مورد شرایط فعلی تیمش صحبت کرده است. 

 

بایرن مونیخ این فصل را با قدرت هرچه تمام تر آغاز کرد اما در ادامه فصل دچار مشکلاتی شد و بایرنِ آنچلوتی این روز ها عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشته است. آن ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با رتبه دوم، پشت سر اتلتیکو مادرید به کارشان پایان دادند و مانوئل نویر، سنگربان نخست تیم ملی آلمان و باوارایی ها نیز پیرامون همین مسئله صحبت کرده است.

به نقل از گل، نویر اعتقاد دارد که تیمشان در این فصل لغزش هایی داشته است و برای رسیدن به موفقیت در ادامه فصل، باید به بهترین فرمشان بازگردند و هر چه در توان دارند به کار گیرند. صحبت های این بازیکن را در این زمینه می خوانید:

“ما برای رسیدن به همه موفقیت ها در دوران گواردیولا باید تلاش می کردیم. هیچ وقت پیروزی در بازی یا سه امتیازی به ما هدیه داده نشد. این کاملا مشخص است که برای رسیدن به موفقیت باید هر چه در توان دارید بگذارید. به همین خاطر است که بازی کردن با 80 درصد توان کافی نیست، شما همیشه  باید به سختی کار کنید.  اخیرا بهترین بازی مان در قالب یک تیم را انجام نداده ایم. وقتی این اتفاق رخ می دهد، متوجه می شوید که حتی با داشتن تعداد زیادی ستاره در تیم هم بردن کار آسانی نیست، برای بردن یک بازی چیز های زیادی لازم است. اخیرا لغزش هایی داشته ایم و این نباید ادامه پیدا کند.
 

وی افزود:

“طبیعتا باید تمامی بازی ها را با اعتماد به نفس کامل بازی کنیم. ما در گذشته موفقیت های زیادی داشته ایم و چیزی نمی تواند به این راحتی ها ما را از مسیرمان برای آینده دور کند. تیم ما کیفیت زیادی دارد و قادریم فوتبال خوبی به نمایش بگذاریم. در مقابل لورکوزن یک پیروزی سخت به دست آوردیم، کسی انتظار نداشت این بازی زیبا شود، اما به نظرم این پیروزی می تواند به ما کمک کند تا روندمان در این فصل را تغییر دهیم.
 

سنگربان نخست تیم ملی آلمان در مورد عملکرد خوب خودش هم گفت:

“در ورای همه این چیز ها من عضوی از تیم هستم. به عنوان دروازه بان نمی توانم مستقیما در بازی نقش داشته باشم. می توانم به بازی فکر کنم و با هم تیمی هایم در مورد آن صحبت کنم. ما در این موارد زیاد بحث و گفت و گو می کنیم و می خواهیم به عنوان یک تیم، فوتبالی خوب ارائه دهیم.
 

او در مورد لام و گرفتن پست مدیریتی در بایرن، اظهار داشت:

“لام یک استراتژیست است. او بازیکنی است که زیاد صحبت می کند و حس مسئولیت پذیری زیادی دارد. پست مدیر ورزشی باشگاه به نظرم برای او پست خوبی است اما او کار در این سمت را از فصل آینده آغاز نخواهد کرد. او بازیکن مهمی برای ما است.
 

نویر در مورد ریبری، عنوان کرد:

“فرانک بازیکن مهمی برای ما است. او در اول فصل به ما کمک کرد تا بازی های سختی را پشت سر بگذاریم. ما به او مدیونیم. او تا قبل از مصدومیت، بهترین بازیکن تیم ما بود.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد