وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر بایرلورکوزن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در هفته دوازدهم بوندسلیگا از سد تیم فوتبال بایرلورکوزن گذشت. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.  

 

 

کارلو آنچلوتی:

این برد برای ما بسیار مهم بود. بازی دشواری را پشت سر گذاشتیم زیرا از یک طرف تیم ما در شرایط سختی قرار دارد و از طرفی دیگر لورکوزن تیم بسیار قدرتمندی است. از همین رو در این مسابقه در مواردی خوب بودیم اما در مواردی هم دچار مشکل شدیم. به هر حال همه چیز خوب پیش رفت. در طول فصل وقت‌هایی هست که برنده شدن مهم‌تر از خوب بازی کردن است اما من مطمئنم که ما بهتر و بهتر خواهیم شد. در دو بازی گذشته اصلا خوب نبودیم. به لایپزیک بابت حضور قدرتمندانه‌شان در فصل جاری تبریک می‌گویم اما آنچه تعیین‌کننده است این است که انتهای فصل بالای جدول ایستاده باشی.

 

مانوئل نویر:

همه انتظار داشتند که ما در این بازی به پیروزی خوبی دست نیابیم اما در زمین نشان دادیم که برای پیروزی آمده ایم و نتیجه این را نشان می دهد. در حال حاضر ما  فقط کمی از لحاظ امنیت و قاطعیت در بازی، کمبود احساس می کنیم.

 

توماس مولر:

ما در حال حاضر مثل بعضی وقت‌ها در گذشته شرایط آسانی را تجربه نمی‌کنیم. بر همین اساس باید در چنین وضعی یک برد را رقم می‌زدیم؛ بردی که برایش خیلی به خودمان زحمت دادیم. الان صد درصد راضی نیستیم و می‌دانیم هنوز خیلی کارها باید بکنیم اما به دست آوردن این سه امتیاز حداقل باعث می‌شود امشب را با خیال راحت بخوابیم.

 

روگر اشمیت (سرمربی بایرلورکوزن):

به کارلو و اف سی بایرن تبریک می‌گویم. بازی نزدیکی بود و ما طبق برنامه، شجاعانه در میدان ظاهر شدیم و یک بازی نسبتا پایاپای ارائه کردیم. در طول بازی خطرناک ظاهر شدیم و در مجموع از اینکه با این بضاعت و تیم جوانی که در اختیار داریم چنین عملکردی به نمایش گذاشتیم می‌توانیم به خودمان افتخار کنیم. معلوم بود که بایرن در برخی دقایق بازی مسلط کار خواهد کرد و ما را تحت فشار قرار خواهد گذاشت اما تیم من هم فشارهای آنها را بی‌پاسخ نگذاشت. فعلا  آنچه اهمیت دارد این است که ما در مسیر خوبی قرار داریم. 

او در مورد صحنه مشکوک به پنالتی خطای مارتینز نیز گفت: دیدن آن صحنه برای داور سخت بود و همه در مورد اتفاقی که افتاد تردید داشتند.

 

کوین فولاند (بازیکن بایرلورکوزن):

اگر صحنه آهسته را دیده باشید نیاز نیست در مورد آن بحث کنید، خطای هند کاملا مشخص بود، در آن وقت زیاد دقت نداشتم ولی فکر می کردم ماتینز مرا هل داد و توپ به بیرون رفت، اکنون متوجه شدم چرا چنین اتفاقی افتاد.

 

رودی فولر (مدیر ورزشی بایرلورکوزن):

واضح بود که حرکت مارتینز یک کارت قرمز داشت و داور باید یک پنالتی برای ما اعلام می کرد. ما امیدوارم بودیم که داور سوت بزند و پنالتی اعلام کند. فوتبال پیچیده نیست. گاهی اوقات همه چیز ساده و پیش پا افتاده است و یک تصمیم برنده و بازنده را مشخص می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد