وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: هوینس روح بایرن است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مساله بازگشت اولی هوینس به ریاست بایرن، پپ گواردیولا را هم خوشحال کرد.  

یک روز پیش از بازگشت اولی هوینس به سمت ریاست هیات مدیره باشگاه بایرن مونیخ، پپ گواردیولا به تمجید از رئیس سابقش پرداخت:

” با حضور اولی همیشه حس خاصی در تیم وجود داشت.
 “

به نقل از Sport1، گواردیولا در زمان حضورش در مونیخ دریافته که:

” هوینس ذات و روح بایرن است. او بی ریا، قابل اعتماد، یک ادم حرفه ای و صمیمی و دوست داشتنی است. کافیست نگاهی به برخوردها با او بیاندازید تا متوجه شوید در آنجا مردم دیوانه وار او را دوست دارند! مثل من! من او را دوست دارم؛ خیلی دوستش دارم.
 بخاطر تمام چیزهای انسانی ای که به من داد؛ او ما را به خانه اش در تگرنسی(حومه مونیخ) دعوت کرد و روزی بسیار خاطره انگیز را به همراه همسرش سوزی سپری کردیم.
 “

گواردیولا همچنین از اینکه مجازات هوینس به محرومیت از شغلش منجر شد، اظهار تاسف کرد؛

” چرا که او مظهر بایرن است!
 “

پپ معتقد است بازگشت هوینس به سمت ریاست باشگاه به نفع همه است:

” از بازگشت او خیلی خوشحالم. چون میدانم نمی توانست در خانه بماند!
 “

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
MEHDI ZAHERI جمعه 5 آذر 1395 ساعت 10:54


bayern جمعه 5 آذر 1395 ساعت 20:10 http://http:/Gravatar.com

دید گفتم که این آنجلوتی به درد نمیخوره به روستوف باخت بعد میخواد بارسا یا ریال رو ببره
گوردیولا حد اقل تو آلمان نتیجه میگرفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد