وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کیمیش: بازی خوانی سریع نقطه قوت من است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کیمیش معتقد است که در زمین بسیار متفکر است و حریف را پیش بینی می کند. 

 

جاشوا کیمیش از بازیکنان جوانی است که در تیم پر ستاره بایرن موفق به خودنمایی شد، کاری که خیلی از استعدادهای فوتبال آلمان موفق به انجام آن نشدند. او از همه کاره های فوتبال آلمان است چرا که در دفاع مرکزی بازی می کند، در پست مدافع سمت راست بازی می کند و چندین بار هم در پست های تهاجمی مورد استفاده قرار گرفته است. این بازیکن 21 ساله در گفتگو با NIKE درباره توانایی های خود در فوتبال صحبت کرد و اظهار داشت:

” حتی زمانی که سن کمتری داشتم سرعت فکر کردن من و پیش بینی حرکات حریفان در من بیشتر از سایرین بود. من خیلی سریع پیش بینی می کنم و واکنش نشان می دهم.
 “

وی افزود:

” من سریعترین بازیکن نیستم اما پاس های من در طی بازی، بازی خوانی و پیش بینی حریف نقطه قوت من است. در هر صورت بزرگترین انگیزه من پیشرفت مداوم است و می خواهم نقطه ضعف هایم به نقاط قوتم تبدیل شوند.
 “

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد