وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اولرایش: برای سرگروهی بایرن مونیخ خواهم جنگید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دروازه‌بان ذخیره بایرن در پی مصدومیت نویر باید از دروازه تیمش مقابل روستوف حراست کند. 

 

مانوئل نویر به دلیل آسیب‌دیدگی عضلات ساق پایش در حال حاضر قادر به حضور در میادین فوتبال نیست و این موضوع فرصتی برای اسون اولرایش فراهم آورده تا در بازی بایرن مونیخ مقابل روستوف که فردا شب در چارچوب رقابت‌های دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا برگزار خواهد شد در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

به گزارش abendzeitung.de، این دروازه‌بان 28 ساله در این باره با خونسردی گفت:

“این شرایط با زمانی که آدم به طور مداوم بازی می‌کند متفاوت است. اما من نیز تجربیاتی اندوخته‌ام، هم در عرصه بین‌المللی و هم در بوندس لیگا. برای همین مثل موقعی که در آستانه انجام اولین بازی خود قرار داشتم دستپاچه نیستم و استرس ندارم. 

اولرایش در آستانه تجربه چهارمین بازی‌اش با پیراهن باواریایی‌ها قرار دارد و آخرین باری که در چمپیونزلیگ به میدان رفت دقیقا یک سال قبل در دیدار مقابل دینامو زاگرب بود که با برد 2 بر 0 بایرن به پایان رسید. او با تایید اینکه انتظار نیمکت‌نشینی مداوم و قرار داشتن در سایه مانوئل نویر را می‌داشته، افزود:

“یک چیزی را باید داشت و آن صبر است. من هر روز طوری کار می‌کنم که انگار بازی خواهم کرد. در روسیه هم برای تحقق هدف تیم مبنی بر صدرنشینی در گروه تمام تلاشم را به کار خواهم بست. 

گفتنی است اولرایش تابستان 2015 با قراردادی 3.5 میلیون یورویی از اشتوتگارت جدا شد و به بایرن مونیخ پیوست.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد