وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نویر: بدشانسی بزرگی بود که به دورتموند باختیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مانوئل نویر با ناراحتی از پذیرفتن شکست در مقابل دورتموند، عدم تمرکز و دقت در ارسال پاس های نهایی را علت شکست بایرن مونیخ دانست. 

 

تیم فوتبال بایرن مونیخ، شب گذشته و در جریان یک دیدار حساس در سیگنال ایدونا پارک، میهمان شاگردان توخل بود که ضمن پذیرفتن شکست یک بر صفر، نخستین شکست خود در فصل حاضر بوندس لیگا را متحمل شده و پس از 425 روز، صدر جدول فوتبال آلمان را از دست دادند. مانوئل نویر، سنگربان نخست تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ، در این باره با نشریه کیکر به صحبت پرداخته که در ادامه می‌خوانید.

شما بازی را یک بر صفر باختید و جایگاهتان را در جدول از دست دادید. چه حسی در این باره دارید؟

“ما قبل از بازی به جدول نگاه نمی کردیم  ولی الان باید دوباره آن را مورد بررسی قرار دهیم . این بدشانسی بزرگی بود که به دورتموند باختیم، ولی ما باید خودمان را سرزنش کنیم. این تنها یک باخت نیست، بلکه رکوردمان را هم از بین برد و روند بردهای متوالی مان را قطع کرد.
 

آیا تیم شما در حال حاضر از یک مشکل ذهنیتی رنج می برد که باعث شده در بازی های اخیر نمایش خوبی نداشته باشید؟

“موافق نیستم. ما همیشه پیشرو بودیم اما بعضی امتیازات را از دست دادیم. مخصوصا بعد از بازی مقابل کلن و هوفنهایم که تساوی های غیر ضروری بودند و نباید این اتفاق رخ می داد.
 

رئیس باشگاه، کارل هاینس رومنیگه هنگام ترک استادیوم گفت که این روش ما نبود، آیا با ایشان موافقید؟

“ما شانس این را داشتیم که نتیجه خوبی را کسب کنیم. در 15 دقیقه ابتدایی، آنها بسیار خوب بازی کردند و ما نتوانستیم خودمان را پیدا کنیم. دربازی سوپر کاپ در آگوست گذشته، آنها نمایش بهتری نسبت به امروز داشتند . در آن بازی ما تنها توانستیم در نیمه دوم بازی را کنترل کنیم . در این بازی دورتموند مانند سوپر کاپ عملکرد خوبی نداشت، ولی ما باز هم بدون گرفتن امتیاز به خانه باز خواهیم گشت.
 

آیا شما از اینکه دورتموند بسیار دفاعی بازی می کرد تعجب کردید؟

“قطعا آن ها می دانستند ما قادر به انجام چه کارهایی هستیم، با 5 مدافع که شامل مدافعان کناری هم می شد، دفاع می کردند. متعجب نشدیم زیرا وقتی ترکیب اولیه را دیدیدم، می دانستیم چه اتفاقاتی خواهد افتاد. هدف آن ها ضدحمله بود که با بازیکنان سریعی مانند اوبامیانگ، این کار عملی شد. راموس نیز به خوبی توپ را در نقاط مختلف خط حمله پخش می کرد
 

به نظر شما، دلیل اصلی شکست چه بود؟

“اولین دلیل، عدم تمرکز و دقت در دادن پاس های آخر بود. من همچنین معتقدم ضربات کاشته نیز در این باخت بی تاثیر نبود، ما فرصت زیادی داشتیم تا از روی ضربه شروع مجدد، به گل برسیم. طبیعتا همه آن فرصت ها نمی توانست به گل تبدیل شود ولی شانس گلزنی‌مان بالا بود. رویکرد مناسب، نقش مهمی را در این گونه بازی های بزرگ ایفا می کند. در این مواقع باید به خودتان بگویید: " من می روم و همین حالا گل می زنم". درست مانند مهدی بن عطیه و فن بویتن که همین کار را انجام می دادند. ما در این زمینه کمبود داشتیم.
 

بایرن مونیخ از شش بازی گذشته در بوندس لیگا، تنها در دوبازی پیروز شده است؛ پس از این، انتظار چه چیزی را دارید؟

“باید از دو بازی پیش رویمان در بوندس لیگا، شش امتیاز کامل را کسب کنیم.
 

شما سه امتیاز از تیم تازه صعود کرده لایپزیش عقب هستید، چه نظری دارید؟

“باید نگران باشیم اما همانگونه که انتظار دارم، دورتموند و ما در پایان برای قهرمانی خواهیم جنگید.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد