وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها و دورتموندی ها پس از دیدار شب گذشته

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در هفته یازدهم بوندسلیگا با یک گل برابر تیم فوتبال بروسیا دورتموند شکست خورد. در ادامه نظر باواریاییها و دورتموندی ها را درباره این دیدار می خوانید. 

 

 

کارلو آنچلوتی:

از اینکه در این بازی دشوار شکست خوردیم ناراحتیم. دورتموندی‌ها شروع خوبی داشتند، اما بعد ما هم توانستیم به بازی برگردیم و بعد از گذشت بیست دقیقه بازی بهتری به نمایش گذاشتیم. دورتموند تیم قدرتمندی است و من از عملکردی که مقابل چنین تیمی ارائه دادیم راضی‌ام، اما از نتیجه خیر.

 

فیلیپ لام:

بازی سختی بود. اما فکر می کنم در این جدال موقعیت برای گلزنی داشتیم.به خصوص در نیمه اول با مشکل عدم دقت در ضربه نهایی مواجه بودیم.معلوم نبود چرا به قدر کافی در زدن ضربه پایانی دقیق نیستیم. در حالیکه صاحب موقعیت بسیار زیادی برای گلزنی شدیم. دورتموند موقعیت های گل کمتری داشت اما اکنون چاره ای نداریم که با این باخت به کار ادامه دهیم.

 

توماس توخل (سرمربی بروسیا دورتموند):

بازی بسیار سختی بود و در دقایقی از مسابقه خیلی تحت فشار قرار گرفتیم و به دردسر افتادیم اما این را به روشنی از قبل پیش‌بینی می‌کردیم. وقتی که با بایرن مونیخ به رینگ بوکس وارد می‌شوی نمی‌توانی انتظار داشته باشی بدون چشم‌های کبود شده از میدان بیرون بیایی. فقط باید استقامت کنی، بمانی و بجنگی. این شعار امروز ما بود:  فرقی ندارد چه اتفاقی می‌افتد، فرقی ندارد چقدر به زحمت بیفتیم، آنچه مهم است این است که تسلیم نشویم، همچنان حمایت کنیم، همچنان شجاعت را حفظ کنیم و به مبارزه ادامه دهیم. ما در حفظ گل زده‌مان موفق بودیم و به حریف اجازه تهدید دروازه‌مان را ندادیم. البته در پایان چند تا نیمچه موقعیت نصیبشان شد اما فرصت‌های جدی و خطرناکی نبودند. از همین رو از همین رو دستاورد شاگردانم خیلی عالی بود.

 

مارسل اشملزر (بازیکن بروسیا دورتموند):

لحظه بسیار زیبا و احساسی بود چرا که پس از مدتی طولانی موفق شدیم در خانه خودمان بایرن را شکست دهیم. این اتفاق واقعا ویژه بود. شور و شوق در ورزشگاه به حدی بود که می خواهیم از هواداران بخاطر حمایتشان از آن ها سپاس گذاری کنیم. این برد باعث می شود که همراه با سه امتیاز خواب های زیبایی ببینیم.

 

پیر امریک اوبامیانگ (بازیکن بروسیا دورتموند):

از اینکه توانستم این گل پیروزی بخش را به تیم هدیه کنم از خوشحالی در پوست خودم نمی‌گنجم. احساسات سرشاری بر بازی حاکم بود و گل من نه فقط خودم بلکه همه حاضران در استادیوم را به وجد آورد. البته پیشچک و ماریو هم این موقعیت را خیلی عالی برایم فراهم کردند. امروز یک خواننده فرانسوی که از دوستان من است هم به استادیوم آمده بود و من شادی بعد از گلم را با توجه به مناسبت حضور او انجام دادم. در نیمه دوم هم یک فرصت خیلی عالی داشتم که ای کاش توپ را با پای راستم می‌زدم، به هر حال خوشبختانه ما پیروز شدیم و این فوق‌العاده است.

 

هانس یواخیم واتسکه (مدیر بروسیا دورتموند):

این یک بازی بزرگ از هر دو تیم بود، فوق العاده هیجان انگیز و خوشبختانه با پایان بهتری برای ما همراه بود. روز خوبی برای تیم، هواداران و باشگاه بود. بازی تاکتیکی فوق العاده ای به نمایش گذاشتیم و این برد برای همه ما بسیار با اهمیت بود. همیشه گفته ام می توانیم هر حریفی را شکست دهیم، اینکه این پیروزی در ادامه فصل چه معنی ای خواهد داشت نمی توانم بگویم. ما بازی به بازی فکر می کنیم و هفته آینده می خواهیم در ورشو و فرانکفورت پیروز باشیم.

نظرات 3 + ارسال نظر
باقر یکشنبه 30 آبان 1395 ساعت 08:51

بایرن به غیر از مولر و لوا مهاجم نداره به همین خاطر اصلا برای موقعیتشون نمی جنگندن ..نیم فصل حتما باید مهاجم بخریم .تا اینقدر لوا با خیال راحت بازی نکنه.

bayern یکشنبه 30 آبان 1395 ساعت 09:52 http://http:/Gravatar.com

اینم از آنجلوتی به همتون گفتم یه روزی حسرت روزهای بودن گوردیولا رو میخورید هرچی بود تو آلمان نتیجه میگرفت این که نه تو اروپا نتیجه میگیره نه تو لیگ

محمد یکشنبه 30 آبان 1395 ساعت 14:45

بوندسلیگا الان بسیار جذاب تر از بقیه لیگ ها شده چون تمام تیمهایی که الان بالای جدول اند غیرقابل پیش بینی اند به جزبایرن ودورتموند واما بایرن امسال هم قهرمان میشود آن قهرمانی دلچسبی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد