وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گنابری: قطعا می توانم خودم را در بایرن مونیخ ببینم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرژ گنابری، در نقل و انتقالات تابستان از باشگاه آرسنال به وردربرمن پیوست. همان زمان خبرهایی از نقش بایرن مونیخ در این انتقال از رسانه‌ها شنیده می‌شد، حال بار دیگر این موضوع بر سر زبان‌ها افتاده است. 

 

به گزارش FFT، گنابری که با هت تریک در اولین بازی ملی‌اش دوباره مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته، از انتقالش به بایرن مونیخ استقبال کرده است. او در پاسخ به خبرنگارانی که احتمال حضور او در آلیانتس آرنا را مطرح کردند، گفت:

“قطعا می‌توانم خودم را در بایرن مونیخ ببینم. من از آن دسته از بازیکن‌ها هستم که چالش را دوست دارند.
 

همچنین ژروم بواتنگ، مدافع ملی پوش باشگاه بایرن مونیخ در کنفرانس مطبوعاتی از گنابری تمجید کرد:

“گنابری پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته است. او یک بازیکن شگفت انگیز است. من فکر می‌کنم او آنچه را که برای حضور در بایرن نیاز است دارد. امیدوارم او سرحال بماند، او پتانسیل رسیدن به هرچیزی را دارد. 
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد