وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هفته بد بازی های ملی برای بایرن مونیخ؛ روبن هم مصدوم شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرین روبن هم به جمع مصدومان بایرن مونیخ پیوست.   

آرین روبن امشب در جریان بازی تیم ملی کشورش برابر لوکزامبورگ آسیب دیده است. به گزارش Sport1، روبن در دقیقه 36 بازی تیم ملی هلند برابر لوکزامبورگ مصدوم شد و از بازی خارج شد. این سومین بازیکن هفته گذشته بایرن مونیخ است که مصدوم می شود.

پیش از این آرتورو ویدال و کینگزلی کومان در جریان بازی های تیم کشورشان آسیب دیده بودند. هنوز از میزان آسیب دیدگی روبن چیزی مشخص نیست اما او قادر به ادامه بازی نبود. بایرن مونیخ باید شنبه آینده ساعت 21 به مصاف بروسیا دورتموند برود.

منبع

نظرات 9 + ارسال نظر
hosein002 یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 22:55

囧تنها دلخوشیمون ازبین رفت
بعداز این مساوی ها دلم به حضور اسطوره بایرن تو ترکیب خوش بود

javad یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 23:14

انصافا دیگه گه هم موند برامون؟

شاهین دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت 00:03

داخل ورزش3زده بود روبن دقیقه 46تعویض شد اما حالا چرا نوشته دقیقه36????

باقر دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت 03:26

یا خدا که مصدومیتش جدی نباشد

Ali دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت 04:56

ای باااااابااا
هیچ تیمی اینطوری نمیشه فقط بایرن
یعنی بازیکنامون همه تو تیّم ملی دارن میمیرن
ای خداااا روبن نه

بایرن دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت 09:37

ایشالا مث لوا جدی نیس موردش

محمد یحیی دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت 10:58

اعصابم تخمیه همش مصدوم اه اینجوری میبازیم به دورتموند و صدر جدول از دست خواهیم داد من نمیدونم آنچلوتی میخواد چیکار کنه

محمد یحیی دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت 11:16

به گزارش "۱۱نیوز"؛ تیم ملی هلند در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به مصاف لوگزامبورگ رفت و توانست با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی برسد. در این دیدار آرین روبن که در ترکیب اصلی به میدان رفته بود، نخست بازی را به ثمر رساند اما با آسیب‌دیدگی مواجه شد و نتوانست در نیمه دوم در ترکیب باشد.

ستاره بایرن مونیخ در این‌باره گفت: «شاید بر زبان آوردن لفظ آسیب‌دیدگی، کمی سنگین باشد اما در نیمه دوم کمی درد داشتم و نتوانستم در زمین بمانم. ترجیح دادم به بازی ادامه ندهم زیرا می‌ترسیدیم آسیب‌دیدگی‌ام شدیدتر شود.»

روبن ادامه داد: «در یکی از حملات حریف مجبور شدم سریع به خط دفاعی بروم تا به تیمم کمک کنم. دچار کشیدگی عضله شدم. کادرفنی از من خواست به بازی ادامه ندهم و من هم قبول کردم. از اینکه نتوانستم به تیمم کمک کنم، بسیار ناراحت شدم اما چاره‌ای هم نداشتم. آسیب‌دیدگی‌ام جدی نیست و می‌توانم به زودی به میادین برگردم.»

علی دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت 11:56

خدااااروشکر
مرسی محمد واسه خبر رسونی
برگرد قهرمان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد